Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum se naste ideea unui nou produs de succes?


Cum se naste ideea unui nou produs de succes?
de la 12 Nov. 2017 Exclusiv
Cum se naste ideea unui nou produs de succes?
Tags: inventiibrevet de inventievanzari

"Mecanismul" este mai simplu decat ati fi tentat sa credeti: este suficient sa acordati ceva mai multa atentie micilor insatisfactii pe care vi le creeaza in mod curent produsele sau serviciile actuale. Si sa va ganditi cum ar trebui sa fie aceste produse/servicii pentru a elimina respectivele insatisfactii. Aici va ajuta si faptul ca, de obicei, oamenii doar se plang de cutare sau cutare lucru si foarte putini dintre ei cauta efectiv o solutie.


Dar, atentie, este gresit sa credeti ca…

1. …ideea este partea cea mai grea
Daca va ganditi ca, odata ce v-a venit ideea unui produs interesant, totul va fi simplu, va inselati. Punerea la punct si comercializarea respectivului produs se vor dovedi istovitoare. Timpul, eforturile si banii pe care trebuie sa-i investiti va vor convinge ca, in realitate, ideea este partea cea mai usoara. Si retineti! O idee nematerializata nu valoreaza nimic.

2. …nu exista concurenta pentru ideea dvs.
Este de asteptat ca si altii sa fie preocupati de gasirea unor solutii la problemele pe care le-ati identificat dvs. Daca aceasta preocupare nu exista deloc, inseamna ca problema identificata nu prea este o problema, ca urmare produsul dvs. nu va avea succes.

3. …va veti imbogati cedand dreptul de folosinta a inventiei dvs.
La cedarea dreptului de folosinta va puteti pacali foarte usor, mai ales daca ideea (inventia) dvs. nu este protejata. Chiar si intr-o prezentare succinta a produsului pe care il aveti in minte puteti scapa o serie de amanunte esentiale. Interlocutorul va spune ca nu e interesat, dar apoi va exploata toate informatiile pe care i le-ati furnizat. Si, oricum, chiar daca totul se desfasoara in mod onest, drepturile de folosinta a unei inventii reprezinta cel mai adesea doar cateva procente din vanzari. Si acest lucru este normal, pentru ca investitorul este cel care isi asuma toate riscurile.

4. …punctul de vedere al prietenilor dvs. tine loc de studiu de piata
Faptul ca toti prietenii va asigura ca inventia dvs. este extraordinara nu are prea mare relevanta. Poate ca ei gandesc altceva, dar nu vor sa va raneasca sentimentele. Aveti nevoie de pareri obiective (de multe pareri obiective) pentru a sti daca sa va apucati sau nu de treaba.

5. …veti obtine usor credite pentru demararea unei productii de serie
Finantarea este cel mai mare obstacol cu care se confrunta un inventator. Va puteti considera foarte norocos daca veti reusi sa obtineti un credit doar pe baza unui prototip. Este indicat sa porniti cu bani proprii sau imprumutati de la rude si prieteni.

6. …odata ce ati scos produsul pe piata, lumea va face coada la usa dvs.
Unii oameni chiar cred lucrul acesta. E-adevarat, un produs bun conteaza foarte mult, dar cel putin la fel de mult conteaza ca el sa beneficieze de o publicitate bine sustinuta. Si nu neglijati nici rolul pretului.

7. …instinctul va va ajuta sa luati deciziile corecte
O cercetare serioasa a pietei este mult mai sigura decat instinctul. Sansele de a ghici pretul cel mai potrivit sau modalitatea de distributie cea mai eficienta sunt foarte reduse.

8. …veti economisi bani daca veti face totul singur
Lucrand singur, puteti invata o gramada de lucruri, dar este mai intelept sa angajati colaboratori competenti. Altfel, este posibil sa inregistrati pierderi datorita lipsei de experienta.   

9. …dupa ce veti pune afacerea pe roate, va puteti relaxa
Nimic nu merge de la sine. Daca dvs. nu munciti pentru aceasta afacere, atunci cine va munci?


Editorialist Manager.ro
23 de ani experienta in domeniul editorial
adresa de e-mail: mihaib@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016