Euroweb si-a dublat profitul operational, in 2013
eurowebcompaniaservicii itprofit
Profitul operational EBIDTA (inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) al Euroweb Romania a inregistrat o crestere de peste 100% la finalul lui 2013, comparativ cu anul precedent.
“Cresterile inregistrate sunt semnificative si ne bucuram ca nu doar ne-am atins obiectivele, dar le-am si depasit. In ultimul an am implementat mai multe schimbari atat in ceea ce priveste echipa, dar si din punct de vedere tehnic, iar efectele benefice se vad clar in rezultatele obtinute”, a declarat Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.
Fata de 2012, portofoliul de clienti al companie a inregistrat o crestere de aproximativ 6%, majoritatea clientilor orientandu-se spre servicii de internet, date si voce.
Euroweb a reusit, pe parcursul anului trecut, sa-si intareasca pozitia in piata si sa castige noi clienti din domenii diverse, de la sistemul financiar bancar, pana la retail, energie si sectorul diplomatic.
In acest context economic extrem de complicat am realizat ca daca nu ne extindem aria de expertiza, serviciile oferite si nu venim cu o aboradre proaspata, nu vom avea mari sanse sa atingem obiectivele impuse deTurk Telekom, compania mama. Ne-am repliat, am cautat noi solutii si ne bucuram sa vedem ca toate eforturile noastre au dat intr-un final roade”, a mai spus seful Euroweb Romania.
Compania si-a extins strategia de dezvoltare la nivel european si a devenit furnizor regional pentru mai multe companii care au sediul in Romania dar au activitati si la nivel international.
“Desi Euroweb avea de mult timp in portofoliu produse de tip cloud sau de tip linii inchiriate internationale, in ultima perioada ne-am bucurat sa vedem ca din ce in ce mai multe companii sunt dispuse sa apeleze la aceste solutii, iar prin infrastructura noastra extinsa am reusit sa acoperim aceste nevoi si sa ne adaptam cererii in crestere pe aceasta nisa”, afirma Stuart Evers.
Compania planuieste sa aduca o serie de servicii noi in piata romaneasca, momentn acestea fiind in faza finala de testare. CEO-ul estimeaza ca si 2014 va fi un an complicat pentru industria noastra datorita competitiei intense, eroziunii continue a preturilor si a inflatiei salariilor din sectorul IT.
“Per total nu cred ca piata locala de telecomunicatii va inregistra cresteri semnificative, dar suntem siguri ca vom face fata cu succes provocarilor ce ne asteapta, asa cum am facut-o de la declansarea crizei financiare”, a mai declarat Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.