In 20 de ani de existenta in Romania, Angelli a ajuns la 51,9% cota de piata si 11 milioane de euro cifra de afaceri
angellihenkellrezultate financiare
Angelli, producatorul de bauturi alcoolice, lider pe segmentul vinurilor spumante si aperitivelor pe baza de vin, a ajuns in 2013 la o cota de piata de 51,9% si o cifra de afaceri de 11 milioane de euro, in crestere cu fata de anul precedent.
In 20 de ani de activitate pe piata romaneasca (aniversarea are loc luna aceasta), compania, parte a grupului german Henkell & Co inca din 2003, a vandut peste 100 de milioane de sticle de bautura,
a ajuns la peste 50.000 puncte de vanzare in toata tara - 80% dintre acestea comercializand in medie 5 produse Angelli - peste 800 de puncte de vanzare ale retailerilor internationali (Metro & Real, Selgros, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan, Plus, Profi, etc.) - 90% dintre acestia comercializand intreaga gama de produse Angelli, a anuntat compania.
Tot in decursul a 20 de ani,
Angelli Cuvee Imperial a ajuns cel mai bine vandut vin spumant din Romania (sursa: Vektormarktforschung 2012-2013), iar lichiorurile crema Angelli au devenit lider de piata in Ungaria, pe segmentul lichioruri crema, in timp ce Angelli Cherry si Vermouth sunt in top, in aceiasi tara. Potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research in 2011, peste 80% dintre romani cunosc brandul Angelli.
“Dupa 20 de ani, ma uit cu satisfactie in urma si realizez dimensiunea internationala a brandului nostru si asta ne responsabilizeaza si mai mult: 2014 va fi anul de maturizare a brandului nostrum, an in care asteptam la o crestere. Brandul Angelli este iubit de toate categoriile de consumatori si este normal sa fie asa. Suntem alaturi de consumatorii nostri de 20 de ani si celebram alaturi de ei, generatie dupa generatie, momentele speciale din viata lor”, sustine Marius Obritenschi, General Manager – Angelli Spumante & Aperitive.
In 2014, Angelli va lansa produse noi la cel mai inalt standard, menite sa satisfaca asteptarile consumatorilor, produse ce vor asigura companiei trendul ascendent piata al carui lider este. ”In decursul anului eforturile de comunicare se vor intensifica, consumatorii si fanii brandului fiind recompensati pe masura”, spune Marius Obritenschi. Angelli Spumante & Aperitive si-a inceput activitatea in 1994, prin comercializarea vinului spumant, iar un an mai tarziu a lansat gama de lichioruri, in 1996 cea de vermut in 1996, in acelasi an compania deruland campanii publicitare pe TV pentru o mai mare vizibilitate a brandului in Romania.
In urmatorii 7 ani, compania se dezvolta sustinut, reusind pas cu pas sa-si dezvolte distributia, acoperind astfel intreg teritoriul Romaniei. In 2003, Angelli devine parte integranta a concernului german Henkell & Co. Se alatura astfel unui echipe care coordoneaza cu succes afacerile grupului in 18 tari europene: Germania, Austria, Ungaria, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Franta, Romania, Estonia, Lituania, Letonia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Suedia, Finlanda, Ucraina si Italia. Notorietatea internationala a grupului este construita inca din 1832, iar astazi grupul german Henkell & Co. este unul dintre cei mai importanti si renumiti producatori de vin spumant din lume.
Foto:
angelli.ro.