Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

In UE, increderea consumatorilor a atins cel mai inalt nivel din ultimii 9 ani


In UE, increderea consumatorilor a atins cel mai inalt nivel din ultimii 9 ani
de la 18 Oct. 2017
In UE, increderea consumatorilor a atins cel mai inalt nivel din ultimii 9 ani
Tags: incredere consumatoriconsum romaniagfk

Rezultatele studiului GfK privind climatul de consum pentru trimestrul al treilea din 2017 arata ca inclinatia catre consum a populatiei din cele 28 de tari ale Uniunii Europene si-a continuat tendinta ascendenta, ajungand la aproape 21 de puncte.


Aceasta valoare reprezinta o crestere fata de cele 19 puncte inregistrate la finalul trimestrului II si acum se afla la o cota nemaiatinsa de la finalul anului 2007.
 
Consumul privat s-a dovedit a fi unul dintre pilonii principali ai economiei europene in ultimul trimestru, in conditiile in care numeroase tari si-au imbunatatit ori si-au mentinut inclinatia catre cumparare.
 
Aceste rezultate le contrazic pe cele relativ mixte obtinute de diverse tari la alti indicatori: asteptarile economice au scazut in Franta, Germania si Portugalia, la fel si asteptarile privind veniturile, in comparatie cu trimestrul al doilea al acestui an.
 
In Romania, asteptarile privind economia si veniturile au variat intr-o masura nesemnificativa, dar dorinta de cumparare a crescut.
 
In ciuda cresterii veniturilor, scaderii inflatiei si reducerii TVA, consumatorii din Romania s-au aratat prea putin dispusi sa isi schimbe opinia asupra perspectivei economice in timpul trimestrului al treilea.
 
Dupa un trimestru doi cu variatii minime, asteptarile economice au fluctuat, in trimestrul III, revenind la aproximativ acelasi nivel ca la finalul trimestrului anterior.
 
Luna septembrie s-a incheiat la valoarea de 6,3 puncte, cu aproape un punct mai putin decat la finalul trimestrului II, dar cu 5 puncte peste valoarea din aceeasi perioada a anului trecut.
 
Asteptarile privind veniturile au inregistrat, de asemenea, o mica scadere, la inceputul trimestrului III, dar s-au stabilizat la 24,2 puncte, pana la finalul trimestrului.
 
Aceasta variatie reprezinta o scadere de doua puncte fata de sfarsitul trimestrului anterior, dar o crestere de 3,4 puncte fata de aceeasi perioada a anului trecut.
 
Inclinatia catre cumparare a inregistrat cea mai mare variatie. La inceputul trimestrului, s-a mentinut la nivelul perioadei anterioare, dar, in septembrie, a crescut la 12 puncte.
 
Aceasta reprezinta o crestere de 6,4 puncte, fata de finalul trimestrului II, si o crestere de 9,7 puncte, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016