LG in 2013: Un profit operational de 1,17 miliarde dolari
lgveniturirezultate financiare
LG Electronics Inc. (LG) a anuntat rezultate consolidate de 53,1 miliarde dolari si un profit net de 203,65 milioane dolari pentru intregul an 2013, marcand o imbunatatire fata de rezultatele din 2012. Profitul operational a crescut usor in 2013, ajungand la 1,17 miliarde dolari, de la 1,08 miliarde dolari in intregul an 2012.
Rezultatele consolidate in cel de-al patrulea trimestru din 2013 au fost de 14,03 miliarde dolari, cu un profit operational de 223,89 milioane dolari. Rezultatele financiare consolidate neauditate pentru al patrulea trimestru, care s-a incheiatpe 31 decembrie 2013,
au aratat o pierdere neta de 60,21 milioane dolari, in primul rand din cauza costurilor mai mari de non-operare, ca urmare a miscarilor FX.
Compania
LG Home Entertainment a inregistrat o crestere a veniturilor de 18 la suta de la trimestru la trimestru, ajungand la 5,58 miliarde dolari si un profit operational anual de 369,86 milioane dolari. In ciuda cererii mai mari de televizoare LCD in America de Nord, Asia si tarile CIS, veniturile pe intregul an au scazut cu 5 la suta fata de anul precedent.
Profitul operational a crescut in fiecare trimestru, in 2013, ca urmare a unui mix de produs mai puternic, care a inclus mai multe modele high-end, cum ar fi
televizoarele OLED si televizoare Ultra HD, a caror cerere se asteapta sa creasca in 2014. Compania LG Mobile Communications a inregistrat o crestere de 29 la suta a veniturilor anuale de 11,85 miliarde dolari si o crestere trimestriala de 18 la suta a veniturilor din al patrulea trimestru, ajungand la 3,38 miliarde dolari, o mare pondere avand-o vanzarea smartphone-urilor LTE, cum ar fi G2 si Nexus 5.
Transportul de 13,2 milioane de smartphone-uri a reprezentat o crestere de 54 la suta fata de anul precedent. Impactul pozitiv al mixului imbunatatit de produse a fost completat de investitiile de marketing mai mari, pentru consolidarea brand-ului LG si intensificarea concurentei preturilor.
Compania
LG Home Appliance a inregistrat vanzari de 2,67 miliarde dolari in al patrulea trimestru, in scadere cu 4 la suta fata de aceeasi perioada a anului precedent, dar veniturile pentru intregul an au crescut cu 5 la suta fata de 2012. Vanzarile masive din America de Nord si China au compensat cresterea mai lenta de pe piete in curs de dezvoltare, cum ar fi India, America Centrala si de Sud.
Profitabilitatea in al patrulea trimestru al anului 2013 s-a imbunatatit de la an la an, ajungand la 78,08 milioane dolari, ca urmare a structuriiimbunatatite a costurilor si a vanzarilor masive a produselor cu profitabilitate mare. In 2014, se asteapta ca cererea pentru dispozitivele LG sa creasca pe pietele dezvoltate, cum ar fi America de Nord si Europa, conditiile economice continuand sa se imbunatateasca.
Foto: lg.com.