Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Obiceiuri de cumparaturi de Ziua Indragostitilor


Obiceiuri de cumparaturi de Ziua Indragostitilor
de la 11 Feb. 2016
Obiceiuri de cumparaturi de Ziua Indragostitilor
Tags: ziua indragostitilorvalentines dayobiceiuri ziua indragostitilor

Studiul "MasterCard Love Index" arata ca, atunci cand vine vorba despre cumpararea cadoului pentru persoana iubita, consumatorii prefera experientele si achizitiile personale.


Tranzitia catre cumparaturile online si digitale continua in ritm accelerat, insa, cand vine vorba de dragoste, cumparatorii prefera mediul fizic. 
 
Astazi, un studiu realizat de MasterCard a dezvaluit ca, pentru a-si arata dragostea cu ocazia Zilei Indragostitilor, consumatorii din jurul lumii prefera sa se deplaseze in magazine pentru a alege ei insisi cadourile pe care le fac, in detrimentul cumparaturilor online. 
 
Studiul exploreaza comportamentul consumatorilor din peste 200 de tari la nivel global, analizand tranzactiile realizate intre 11 si 14 februarie, in trei ani consecutivi (intre 2013 si 2015).

Indexul nu a radiografiat doar valoarea cheltuielilor, ci si tipurile de cheltuieli asociate Zilei Indragostitilor, la nivel international.  
 
Valoarea cheltuielilor, in preajma Zilei Indragostitilor, s-a majorat, in fiecare regiune, intre 2013 si 2015, cu o rata de crestere medie de 22%. 
 
Totodata, tot mai multi oameni aleg sa aiba o experienta unica si sa-si creeze amintiri, in detrimentul cadourilor sau al gesturilor marete.
 
Studiul a identificat cateva tendinte in materie de consum, subliniind diferentele notabile dintre regiuni, in jurul lumii:
 
La nivel global, 90% dintre consumatori isi fac cumparaturile din magazine, in timp ce doar 6% prefera tranzactiile online. 
 
Europenii fac cele mai multe cumparaturi online, in preajma Zilei Indragostitilor, cu 21% dintre tranzactii avand loc pe Internet.
 
Indexul arata o crestere a cheltuielilor efectuate in restaurante (33%) si hoteluri (28%). 
 
Consumatorii din America de Sud (54%) si din SUA (38%) prefera sa celebreze Ziua Indragostitilor alaturi de persoana iubita, in cadrul restaurantelor, in timp ce locuitorii din regiunile Asia-Pacific, Europa si Orientul Mijlociu opteaza pentru vacante, aspect indicat de cresterea sederilor la hoteluri.
 
Florile sunt inca la moda. In general, se poate observa un usor declin in vanzarile de flori si felicitari, pe durata celor trei ani analizati.

Cu toate acestea, locuitorii din America de Sud dezmint aceasta tendinta, inregistrand o crestere a cheltuielilor realizate in florarii de 92% pe parcursul intervalului analizat, in timp ce Orientul Mijlociu a fost singura regiune care a aratat o crestere a vanzarilor de felicitari, chiar una semnificativa, de 107%.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016