Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Piata romaneasca de publicitate online a crescut cu 7%


Piata romaneasca de publicitate online a crescut cu 7%
de la 03 Iun. 2015
Piata romaneasca de publicitate online a crescut cu 7%
Tags: publicitate onlinepiata publicitare onlineroadsiab romaniapwc romania

Potrivit studiului Romanian Online Advertising Study (ROADS), realizat de catre IAB Romania si PwC Romania, piata de publicitate online din Romania a avut, in 2014, o valoare raportata de catre companiile participante de 112.824.515 lei (25,4 milioane euro) la un curs mediu anual de 4,4446 lei/euro.

Valoarea de anul trecut este in crestere cu 7% fata de 2013. Cei mai mari publicitatea online au fost telecomunicatiile, bauturile si domeniul online retail. 
 
In ambele semestre din 2014, formatele publicitare de tip display au ramas cele mai populare, urmate de content sponsorships. 
 
Este pentru prima data cand retailul online ajunge pe locul trei in topul consumului de publicitate online, depasind segmentul auto, care detinuse locul al treilea la nivel de volum, in primul semestru al anului 2014.
 
IAB Romania si PwC Romania realizeaza studiul privind evolutia pietei de publicitate online din Romania, din anul 2007.
 
ROADS reprezinta studiul de referinta pentru analiza vanzarilor industriei de publicitate online din Romania, analizand piata in functie de trei criterii principale: formatele de publicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe Internet si lunile din fiecare semestru si an pentru determinarea sezonalitatii.
 
Asociatia IAB Romania a fost creata in 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online, publisheri autohtoni si filiale internationale.
 

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016