Profi nu este de vanzare
profivanzarebiedronka
PROFI nu este, in momentul de fata, de vanzare, potrivit unui comunicat al companiei care a dorit sa infirme, cu tot respectul pentru libertatea presei, informatia prezentata de Ziarul Financiar, conform careia, s-ar purta discutii in vederea achizitionarii retelei PROFI de catre puternicul grup polonez Biedronka.
"Inteleg ca vanzarea PROFI poate fi o tema interesanta pentru presa, dar va asigur in termenii cei mai categorici ca nu se poarta astfel de discutii nici cu Biedronka, si nici cu vreun alt cumparator potential.
Acelasi ziar afirma ca, in urma cu un an, s-au mai purtat astfel de discutii cu aceeasi retea poloneza, dar va spun cat se poate de clar ca nu au avut loc astfel de discutii", a declarat directorul general al PROFI Rom Food, Pawel Musial.
Oficialul a explicat ca Enterprise Investors (EI) detine PROFI in proportie de 100% si, in ce priveste aceasta retea, fondul nu merge pe principiul cumpara repede, vinde repede.
Asadar, reteaua va ramane pentru mult timp in portofoliul sau deoarece EI nu doreste sa vanda o afacere care are o crestere rapida si este profitabila.
Potrivit PROFI, pana in prezent, nu s-au facut niciun fel de pregatiri pentru a vinde compania intr-o perioada de timp previzibila.
In 2013, PROFI a inaugurat 65 de magazine, devenind a doua cea mai mare retea din Romania, cu 207 magazine si peste 5.000 de angajati. Planurile pentru acest an vizeaza mentinerea unui ritm de crestere asemanator cu cel din anul trecut.