Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Romanii sunt fideli chiar si unui brand care greseste fata de ei

Romanii sunt fideli chiar si unui brand care greseste fata de ei
de la 18 Sep. 2017
Romanii sunt fideli chiar si unui brand care greseste fata de ei
Tags: greseli brandurifidelitate brandfidelitate consumatori

Un studiu realizat de iSense Solutions arata ca noua din zece romani prefera persoanele cu defecte pe care si le recunosc, in detrimentul celor asa-zis perfecte sau care sunt in cautarea perfectiunii.

Atitudinea fata de perfectiune este prezenta si in relatia consumatorilor cu brandurile: sapte din zece romani sunt deschisi sa cumpere in continuare produsele companiilor care gresesc fata de ei, cat timp acestea incearca sa-si repare greseala.
 
In acelasi timp, cinci din zece consumatori sunt de parere ca o companie se poate revansa fata de ei daca isi cere scuze si ii surprinde cu ceva placut. 
 
Alte modalitati prin care brandurile isi pot repara greseala fata de clientii lor sunt urmatoarele: sa raspunda prompt (30%) sau sa isi ceara pur si simplu scuze (14%).
 
"In mod surprinzator, in zilele noastre, greselile facute de branduri pot insemna de fapt o oportunitate de a se conecta autentic la consumatorii sai. Ma refer, desigur, la momentele in care brandul isi recunoaste si repara greseala, ba mai mult, chiar isi impresioneaza clientul prin atentia aratata, proactivitate, sinceritate si grija pentru ca greseala sa nu se mai repete. Astfel, cand brandul este atent in incercarea de reparare a erorii facute, o greseala se poate transforma intr-o oportunitate de loializare a consumatorului", potrivit lui Traian Nastase, Managing Partner iSense Solutions.
 
Onestitatea este o caracteristica importanta pe care companiile ar trebui sa o aiba, avand in vedere ca 19% dintre consumatori considera ca brandurile din Romania sunt sincere.
 
Potrivit studiului, calitatile pe care ar trebui sa le intruneasca o companie sincera sunt: sa nu fie interesata doar de profit, sa aiba principii morale (80%); sa se poarte bine cu angajatii, sa nu ii exploateze (74%); sa recunoasca faptul ca a gresit si sa indrepte lucrurile (73%); sa nu promita ce nu poate face (69%); sa nu sustina lucruri exagerate si nerealiste despre produsele ei (69%) si sa vorbeasca deschis despre impactul pe care il are asupra mediului inconjurator si ce face in aceasta privinta (62%).
 
In ce priveste persoanele publice, 7 din 10 respondenti spun ca acestea nu ar trebui sa incerce sa para perfecte, ci sa arate realitatea exact asa cum este. Totodata, trei din zece considera ca persoanele publice trebuie sa promoveze partea lor buna, pentru a fi exemple.
 
Studiul a fost realizat online pe un esantion de 1.051 de respondenti din mediul urban, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta cuprinsa intre 16-65 de ani din mediul urban din Romania.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor



Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.