Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romanii sunt fideli chiar si unui brand care greseste fata de ei


Romanii sunt fideli chiar si unui brand care greseste fata de ei
de la 18 Sep. 2017
Romanii sunt fideli chiar si unui brand care greseste fata de ei
Tags: greseli brandurifidelitate brandfidelitate consumatori

Un studiu realizat de iSense Solutions arata ca noua din zece romani prefera persoanele cu defecte pe care si le recunosc, in detrimentul celor asa-zis perfecte sau care sunt in cautarea perfectiunii.

Atitudinea fata de perfectiune este prezenta si in relatia consumatorilor cu brandurile: sapte din zece romani sunt deschisi sa cumpere in continuare produsele companiilor care gresesc fata de ei, cat timp acestea incearca sa-si repare greseala.
 
In acelasi timp, cinci din zece consumatori sunt de parere ca o companie se poate revansa fata de ei daca isi cere scuze si ii surprinde cu ceva placut. 
 
Alte modalitati prin care brandurile isi pot repara greseala fata de clientii lor sunt urmatoarele: sa raspunda prompt (30%) sau sa isi ceara pur si simplu scuze (14%).
 
"In mod surprinzator, in zilele noastre, greselile facute de branduri pot insemna de fapt o oportunitate de a se conecta autentic la consumatorii sai. Ma refer, desigur, la momentele in care brandul isi recunoaste si repara greseala, ba mai mult, chiar isi impresioneaza clientul prin atentia aratata, proactivitate, sinceritate si grija pentru ca greseala sa nu se mai repete. Astfel, cand brandul este atent in incercarea de reparare a erorii facute, o greseala se poate transforma intr-o oportunitate de loializare a consumatorului", potrivit lui Traian Nastase, Managing Partner iSense Solutions.
 
Onestitatea este o caracteristica importanta pe care companiile ar trebui sa o aiba, avand in vedere ca 19% dintre consumatori considera ca brandurile din Romania sunt sincere.
 
Potrivit studiului, calitatile pe care ar trebui sa le intruneasca o companie sincera sunt: sa nu fie interesata doar de profit, sa aiba principii morale (80%); sa se poarte bine cu angajatii, sa nu ii exploateze (74%); sa recunoasca faptul ca a gresit si sa indrepte lucrurile (73%); sa nu promita ce nu poate face (69%); sa nu sustina lucruri exagerate si nerealiste despre produsele ei (69%) si sa vorbeasca deschis despre impactul pe care il are asupra mediului inconjurator si ce face in aceasta privinta (62%).
 
In ce priveste persoanele publice, 7 din 10 respondenti spun ca acestea nu ar trebui sa incerce sa para perfecte, ci sa arate realitatea exact asa cum este. Totodata, trei din zece considera ca persoanele publice trebuie sa promoveze partea lor buna, pentru a fi exemple.
 
Studiul a fost realizat online pe un esantion de 1.051 de respondenti din mediul urban, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta cuprinsa intre 16-65 de ani din mediul urban din Romania.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016