Vanzarile Farmec au crescut cu peste 6% in prima jumatate a anului
farmecgerovitalnufar
Farmec a inregistrat o crestere cu peste 6% a cifrei de afaceri in prima jumatate a anului 2014, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Astfel, principalul producator roman de cosmetice mentine si in acest an tendinta unei evolutii pozitive a cifrei de afaceri, asa cum s-a intamplat si in 2013. In primele 6 luni ale acestui an societatea Farmec a realizat o cifra de afaceri de 75,2 mil. lei, in crestere cu 6,13% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand s-au realizat 70,8 mil. lei.
„Rezultatele constant favorabile obtinute de Farmec se datoreaza atat interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse si servicii de cea mai buna calitate, precum si strategiei de consolidare a retelei de parteneri de distributie. Investim constat in cele mai noi tehnologii si acordam o atentie deosebita formularilor produselor, dar si modalitatii de prezentare a acestora”, a spus Mircea Tudean, Director General Farmec.
In 2014, Farmec a alocat un buget de investitii de 10,7 milioane lei. Din aceasta suma 6,8 milioane lei sunt directionate catre lucrari de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice si produsele de intretinere si curatare a locuintei, doua malaxoare, o linie pentru sectia de mase plastice, precum si alte tehnologii performante.
Avand in vedere strategia societatii Farmec de a imbunatati permanent standardele activitatii de cercetare si laborator, in cursul acestui an se implementeaza un proces de modernizare a laboratoarelor de control al calitatii. Vanzarile inregistrate in prima jumatate a anului au fost impulsionate in mare masura de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game de succes in randul consumatorilor.
Astfel, in perioada februarie – iunie, au avut loc extinderea gamelor de produse de curatenie Nufar si Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe baza de ceara alba si argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colectiei de vara a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum si imbogatirea gamei de oje Farmec Ultrarezistent si lansarea gamei ArganPlus, destinata exclusiv ingrijirii parului.
In plus, pe plan local, Farmec a investit in diversificarea serviciilor oferite in cadrul Centrului de Frumusete din Cluj-Napoca, prin deschiderea unui salon de cosmetica, unde vizitatorii pot beneficia de tratamente de ultima generatie. Noutatile planificate pentru anul 2014 includ lansarea gamei complete de produse de ingrijire pentru barbati, Gerovital H3 MEN, precum si patrunderea pe segmente noi de piata prin lansarea de game ample, la cele mai inalte standarde de calitate.
Foto: Compania.