Vola.ro vrea sa intre pe piata turismului de business
turism businessvolareduceri costuriiata
Din 2016, Vola.ro vrea sa intre pe piata de corporate travel, prin cumpararea unei firme din domeniu, de pe piata romaneasca, sau prin dezvoltarea unui departament propriu prin cooptarea unui manager de top care activeaza pe acest segment.
Noul departament va presta servicii de corporate travel management atat pe plan extern, cat si intern, si se va ocupa de organizarea de conferinte, evenimente etc.
Planurile Vola.ro sunt ca dupa doi ani, departamentul sa ajunga la un rulaj de peste 10 milioane de euro.
"Suntem deschisi chiar la a asigura unui manager cu experienta pe segmentul de corporate travel, care vrea sa ni se alature, un incubator, in care sa construiasca departamentul de travel, in calitate de actionar", a declarat Daniel Truica, managing partner si fondator Vola.ro.
Potrivit Vola.ro, din 1 decembrie 2015, IATA a modificat perioada de facturare a vanzarilor de bilete de avion ale companiilor membre.
Pe langa aceasta modificare, IATA va analiza mai atent garantiile solicitate agentiilor de turism, garantii care se calculeaza in functie de situatiile financiare ale agentiilor si de vanzarile facute prin IATA, intr-o anumita perioada de timp.
In acest context, multe companii de travel, in general, si de corporate, in special, vor avea probleme de cash flow, odata cu schimbarile impuse de IATA, ceea ce ii va determina pe unii dintre proprietarii acestora sa isi vanda afacerea.
In prezent, Vola.ro opereaza in special pe segmentele de ticketing (vanzarea de bilete de avion) si pachete turistice (atat city break-uri, cat si sejururi), inregistrand, in 2014, un volum al vanzarilor de 27 de milioane de euro.
Pentru 2015, estimeaza o cifra de afaceri de 43 de milioane de euro, in crestere cu aproape 60% a volumului.