Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 cai verificate pentru a-ti mentine clientii ultra fericiti!

5 cai verificate pentru a-ti mentine clientii ultra fericiti!
de la 03 Mar. 2015 Exclusiv
5 cai verificate pentru a-ti mentine clientii ultra fericiti! Tags: afaceri de successucces in afaceriafaceri profitabile

Se prea poate sa fii deosebit de plictisit de articolele de acest gen. Nu ai fi singurul. Si totusi, sunt sfaturi pe care prea putini le pun in aplicare pentru ca: a. prea putini le cunosc b. cei care le cunosc nu au incredere in ele c. cei care le cunosc au incredere in ele dar nu au incredere in afacerile lor


Ori ai cu ce, ori nu ai! Este chiar atat de simplu. Se poate sa fii un as la teorie. Dar la practica se prea poate sa nu ai cu arsenal sa iesi la suprafata. Stii ce trebuie sa faci si totul pare foarte logic, dar nu ai resursele necesare.
 
Nu ai bani, nu ai echipa, nu ai bani sa ii motivezi mai mult, ai trecut deja de perioada in care o strangere prieteneasca de mana face toata munca. Oamenii vor bani daca vrei mai mult de la ei. Nu este de ajuns ca munca lor sa fie investitie pe termen lung. Oamenii vor sa simta si pe termen scurt si mediu o imbunatatire concreta. Mai multe, chiar…
 
5 cai verificate pe care te poti baza pentru a-ti mentine clientii ultra-fericiti:
 
Ofera ce promiti si nu promite niciodata mai mult decat poti oferi. Este tentant. Am simtit-o de multe ori pe pielea mea. Ofer servicii exceptionale acolo unde este zona mea de confort. Daca ma scoti din aceasta zona, nu o sa pot sa ma tin de promisiune. Pot sa invat in timp rapid cum sa livrez rezultate, dar nu pot sa garantez ca vor fi exceptionale.
 
Din pacate, asa procedeaza in mod constant multe afaceri. Promit mult. Ce vrea clientul este lege si el este stapan. Daca el are nevoie de servicii de email marketing, ii oferim. Nu conteaza ca nu ne iese foarte bine in momentul de fata. Nu refuzam, discutam, vedem ce iese.
 
Faceti un bine clientului si spuneti in mod clar ce faceti si ce nu faceti inca, portofoliul exact de servicii pe care le oferiti cu rezultate exceptionale. Ce cade sub exceptional nu este un serviciu pe care sa il pastrati in portofoliu. Nu, nu poate fi nici serviciu pro-bono. Nu oferiti gratuit ce stiti ca nu merge inca perfect! Nu va faceti absolut niciun serviciu sa oferiti servicii proaste gratuit.
 
Practicati, experimentati pe propriile afaceri, in bucataria din spate, niciodata nu in afacerile voastre.
 
Ofera servicii si produse care aduc un plus de bine, de fericire in viata clientilor tai. Orice vinzi, orice oferi, fa-o cu gandul la bunastarea clientului tau. Ce oferi va schimba viata clientilor tai in bine? Ii va aduce un plus de eficienta cand lucreaza? Ii va simplifica viata? Il va ajuta sa economiseasca bani pe termen lung? Il transforma intr-un ambasador al ecologismului?
 
Cautati cat mai multe avantaje pentru clientii vostri. Vindeti fericire sub diverse aspecte, prin intermediul unei serii largi de produse.

Faceti suprize REALE clientilor. Este usor sa spui ca ai produse la reducere sau la promotie. O astfel de campanie de marketing se realizeaza destul de simplu. Da unei echipe de profesionisti cateva cuvinte cheie, un plan de obiective, tool-uri specializate si totul se rezolva mai repede decat iti imaginezi. Marketerii vor vinde ce le oferi, doar sa ai ce sa le oferi.
 
Cheia este sa oferi reduceri si promotii cu adevarat memorabile. Aici este cheia, memorabilitatea, sa ramai in memoria clientului tau ca fiind o afacere ce isi tine promisiunile, locul in care a gasit ce isi dorea la un pret superb.
 
 
De cate ori nu auzim fraze precum: “Da, sunt la reducere, dar mai au cateva zile si expira.”
“Care promotie??? Te obliga sa cumperi mai multe ca sa ajungi la acelasi pret ca mai inainte. Astea nu sunt promotii.”
“Nu vad reducerea, imi pare rau. Sunt preturile umflate si apoi reduse. Ori ne cred idioti, ori ne cred foarte idioti.”
 
Stiu ca frazele de mai sus suna destul dur, insa aceasta este realitatea. Trateaza-ti clientii ca pe familie si vor simtit asta. Vor realiza ce le oferi in mod real si vor deveni clienti fideli, viitori promoteri ai afacerii tale. Si o vor face gratuit, marketing de cea mai buna calitate si de cea mai mare eficienta/
 
 
In fiecare sedinta invitati un party-breaker. Asta inseamna ca va contesta deciziile tuturor celor din sala. Orice propunere va fi direct discutata cu spargatorul de sedinta. Acesta va reprezenta clientul, intr-o ipostaza cat se poate de dificila, morocanoasa, cu obiectii cat mai greu de onorat.
 
Daca faceti fata unui client atat de dificil, veti face fata si majoritatii clientilor si potentialilor clienti. Cerintele exigente reprezinta un bun punct de plecare pentru a opera modificari binevenite in orice afacere.
 
 
Aflati ce nu pot face concurentii vostri si puneti totul in aplicare prin strategii automatizate, preferabil. Nu dati gres acolo unde altii o comit. Cu alte cuvinte, toate nemultumirile legate de competitorii vostri din mediul de afaceri trebuie sa nu se regaseasca sub nicio forma in lista de puncte slabe caracteristice afacerilor voastre.
 
Nu exista mod mai eficient de a va castiga clientii decat prin a rezolva ceea ce alte afaceri concurente nu pot!

Aici va departajati de restul! Aici va construiti puncte de avansare strategica. Cand altii dorm, voi construiti. Asa ca atunci cand altii se pregatesc de ROI, voi sunteti de mult timp pe profit.

Sa aveti succes si afaceri prospere!
 

 
 

Jurnalist de Legislatia Muncii, Afaceri si HR

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement