Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Autoritatea Nationala pentru Turism aloca 300.000 de euro pentru publicitate outdoor in Republica Moldova

Autoritatea Nationala pentru Turism aloca 300.000 de euro pentru publicitate outdoor in Republica Moldova
de la 10 Iul. 2014
Autoritatea Nationala pentru Turism aloca 300.000 de euro pentru publicitate outdoor in Republica Moldova Tags: republica moldovaantcampanie outdoorturisti moldoveni

Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) organizeaza o licitatie deschisa in valoare de 296.800 euro fara TVA.


ANT aloca banii pentru achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor in Republica Moldova.

Scopul este implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national, informeaza Agerpres.

Una din prioritatile Autoritatii Nationale pentru Turism o reprezinta promovarea brandului turistic national pe piete externe.

Republica Moldova este identificata ca piata de oportunitate secundara.

Proiectul urmareste identificarea unei agentii de cumparare si planificare media outdoor care prin expertiza echipei sale sa poata asigura dezvoltarea si implementarea strategiei de media pentru promovarea brandului turistic national in Republica Moldova.

Campania va tinti promovarea Romaniei in Republica Moldova si se va adresa cu prioritate potentialilor turisti, iar bugetul este destinat pentru o campanie outdoor cu durata de 28 saptamani.

Campania outdoor are o planificare secventiala — octombrie-noiembrie 2014, martie-mai 2015, septembrie-octombrie 2015 — pentru a construi mesajul, canalul outdoor fiind singurul canal de comunicare in piata media Republica Moldova.

Buget este de aproximativ 99.000 euro/valoare de campanie. Numarul minim de locatii solicitat prin contract in perioada campaniei este de 175. Finantarea si plata se vor face prin Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDER).

Criteriul de atribuire a contractului de publicitate este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2 septembrie 2014, ora 12,00.

Foto: Wikipedia.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement