Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce cauta clientii agentiilor online de turism din Romania

Ce cauta clientii agentiilor online de turism din Romania
de la 04 Iul. 2016
Ce cauta clientii agentiilor online de turism din Romania Tags: agentii online de turismrezervari onlinecity breakgfk

Conform unui studiu realizat de GfK Romania, turistii romani care isi rezerva online calatoriile cauta oferte la bilete de avion, pachete de tip city break, rezervari de camere de hotel si consultanta turistica prin call center sau live chat.


Serviciul cel mai putin cautat online este cel de inchiriere de masini. O alta concluzie a studiului este ca Vola.ro este agentia online cu cel mai mare grad de recunoastere (persoane care stiu despre brand), familiaritate si numar de clienti.
 
Studiul GfK a fost efectuat in luna mai 2016, pe un esantion reprezentativ din mediul urban si a urmarit sa identifice diferite comportamente ale turistilor din Romania, precum si sa compare agentiile care isi disputa piata locala de rezervari turistice online: Esky, Vola.ro, Tripsta, Paravion si Flygo.
 
Potrivit studiului, cand recurg la o agentie de turism online, majoritatea turistilor romani este interesata de achizitionarea biletelor de avion.
 
Rapiditatea cu care pot identifica ofertele si reducerile la bilete de avion si interfata usor de folosit pentru rezervarea biletelor, ii determina pe turisti sa apeleze la platforme online.
 
De asemenea, in medie, 1 din 5 romani care utilizeaza serviciile agentiilor de turism online este interesat sa rezerve camere de hotel.
 
Consultanta telefonica disponibila 24/24 reprezinta cel mai apreciat serviciu din perspectiva turistilor care rezerva online.
 
Cei mai multi dintre cei care rezerva online produse turistice sunt persoane cu educatie superioara si venituri medii spre mari, varsta variind intre 18 si 45 de ani.
 
Totodata, o mare parte dintre clienti sunt femei si locuiesc in mediul urban, in orase cu peste 200.000 de locuitori.
 
Bucurestiul este cel mai activ, din acest punct de vedere, fiind orasul cu cea mai mare penetrare a pietei de turism online.
 
Tot din studiul GfK reiese ca dintre cei care calatoresc, procentul celor singuri si fara copii este mai mare decat al celor casatoriti sau care au copii.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement