Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce, unde, cat, cum si cat de des beau romanii

Ce, unde, cat, cum si cat de des beau romanii
de la 01 Iun. 2016
Ce, unde, cat, cum si cat de des beau romanii Tags: consum bauturigfkce beau romanii

Un studiu relizat de GfK, care analizeaza ocaziile de consum pentru bauturi arata ca, intr-o zi obisnuita, unul din patru romani consuma o bautura alcoolica.

De-a lungul anului, numarul celor care consuma alcool variaza, varful fiind inregistrat in sezonul cald. 
 
Preferatele romanilor sunt berea si vinul facut in casa, a caror importanta in consumul de alcool se schimba odata cu sezonul, berea fiind preferata vara, iar vinul, cu precadere, iarna. 
 
In perioada octombrie 2015 - martie 2016, cota de consum pentru vinul de casa se tripleaza.
 
Numarul mediu de ocazii de consum pe zi pentru toate bauturile analizate este de 2,5 ori. 
 
Barbatii cu varsta pana in 35 de ani se disting printr-o frecventa zilnica semnificativ mai mare decat media, adica de trei ori pe zi.
 
Analizand ponderea in consum, studiul observa ca romanii prefera bauturile calde, in principal, cafeaua si mixurile pe baza de cafea, aproape jumatate dintre ocazii fiind generate de aceste bauturi. 
 
Peste o treime dintre ocaziile de consum apar ca urmare a existentei bauturilor racoritoare, iar 16% a bauturilor alcoolice. 
 
Conform studiului, cantitatea de lichid consumata pe zi este de 630 de mililitri, in afara de apa si lactate.
 
Una din zece persoane adulte consuma cel putin o bautura in baruri, restaurante si terase, iar incidenta zilnica creste in sezonul cald cu apoximativ 20%.
 
Studiul GfK "Ocazii de consum pentru bauturi" analizeaza ce, unde, cat, cum si cat de des beau romanii. 
 
Studiul este adresat tuturor producatorilor de bauturi si este realizat anual, in patru etape, pentru a urmari tendintele.
 
Universul de consumatori este format din persoane cu varste intre 18 si 60 de ani, reprezentativ la nivel national. 
 
In analiza, sunt incluse toate tipurile de bauturi, cu exceptia apei si a lactatelor.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement