Circulatia feroviara se face, in sudul tarii, numai cu locomotive Diesel
circulatieferoviarcfrtrenuri
Pe magistrala Bucuresti - Constanta trenurile circula tractate doar cu locomotive Diesel, din cauza rafalelor puternice de vant care depasesc 70-80 Km/h, a anuntat CFR SA.
Pe tronsonul Chiajna - Varteju (linie de centura pentru transportul de marfa) este inchis pe ambele fire.
Circulatia feroviara se desfasoara in conditii de ninsoare viscolita si vant puternic, in toata jumatatea de sud a tarii si sudul Moldovei, fiind necesara interventia permanenta cu pluguri pentru deszapezirea liniilor, astfel incat trenurile aflate in grafic sa circule in conditii de siguranta.
In functie de evolutia vremii si atunci cand conditiile meteo nefavorabile o impun, trenurile vor stationa in gari pe toata perioada necesara interventiilor cu utilajele de deszapezire.
Aceasta masura este necesara pentru siguranta calatorilor si pentru evitarea blocajelor in linie curenta. In perioada stationarii se vor lua masuri in vederea asigurarii alimentarii cu energie electrica pentru a fi mentinuta caldura in trenuri si pentru a facilita accesul in salile de asteptare din gari.
Se mentine, in continuare, in circulatie un numar de garnituri adaptat conditiilor meteo nefavorabile, astfel incat echipele sa poata actiona cu utilajele pentru deszapezire, trenurile aflate in grafic asigurand la aceasta ora legatura cu toate judetele tarii.