CSR Media: O afacere nu se poate dezvolta intr-o societate in care membri ei nu cunosc bunastarea
csr medialacramioara botezatucsr media network
In secolul XXI, o afacere nu depinde doar de performanta financiara, dar si de bunastarea generala a societatii in care activeaza.
Competitia Romanian CSR Awards®, aflata la a doua editie, este dedicata exclusiv companiilor din Romania, indiferent de numarul de angajati sau domeniul de activitate.
Companiile pot inscrie cate un singur proiect in fiecare din cele 8 categorii ale competitiei, potrivit unui comunicat de presa. Inscrierile se fac online pana pe 15 Februarie (inclusiv), pe site-ul csrawards.ro, la sectiunea Inscrie un Proiect. Pana sambata, 15 februarie, companiile isi pot inscrie proiectele de Responsabilitate Sociala in cea de-a doua editie a competitiei Romanian CSR Awards®.
Evenimentul este dedicat exclusiv companiilor din Romania, indiferent de numarul de angajati sau domeniul de activitate. Fiecare societate va putea inscrie cate un proiect in fiecare din cele 8 categorii ale competitiei, respectiv: Mediu, Sanatate, Educatie, Sustinerea comunitatii, Sustinerea angajatilor, Campanii de Cause Related Marketing, Campanii CSR pe Facebook si Campanii Interne de CSR.
Inscrierile proiectelor in competitie se pot face prin completarea formularului de inscriere disponibil pe site-ul dedicat evenimentului csrawards.ro. Anul trecut, valoarea proiectelor inscrise in competitie a depasit 4 milioane de euro.
“Succesul inregistrat la prima editie ne-a convins ca acesta competitie poate impulsiona domeniul Responsabilitatii Sociale Corporative. Desi sunt inca multe proiecte realizate punctual de companii, uneori fara sa fie integrate intr-o strategie de CSR sau corelate cu business-ul propriu, tendinta este spre o specializare si in acest domeniu. Cu pasi mici, dar siguri.
Asta si pentru ca multe companii autohtone au inceput sa constientizeze ca performanta financiara nu asigura in mod obligatoriu viitorul unei firme, intrucat o afacere nu se poate dezvolta intr-o societate in care membri ei nu cunosc bunastarea”, a declarat Lacramioara Botezatu, Director Executiv al CSR Media Network.
Competitia va face diferenta intre proiectele realizate de companiile mari (peste 250 angajati) si cele realizate de IMM-uri (sub 250 de angajati). Sunt eligibile proiectele, campaniile sau programele care au fost implementate in anul 2013. Pot fi inscrise si proiectele demarate in anii anteriori, dar care au avut o editie care s-a desfasurat si pe parcursul anului 2013.
Foto: CSR Media.