Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum arata portretul clientului in 2015?

Cum arata portretul clientului in 2015?
de la 14 Ian. 2015
Cum arata portretul clientului in 2015? Tags: 2015afacereclientcumparatorconsumatortimpulvalorile consumatorilorexperienta

Trasaturile consumatorului in 2015 se modifica si sunt diferite fata de cele ale cumparatorilor de anul trecut. Multe aspecte iau astfel locul unor trasaturi care pana recent se aflau pe locul unu in categoria celor mai importante elemente de care trebuie sa tinem cont cand vorbim de consumatori.


Orice afacere trebuie sa tina cont de aceste trasaturi si preferinte ale clientilor daca doreste ca parcursul sa fie unul de succes.

"Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricarei afaceri. Valorile consumatorilor se diversificatot mai mult, pe masurace generarea colaborativade valoare se extinde la scaramondiala.", arata un studiu Ernst & Young, citat de Mediafax.

Astfel, pentru consumatori, experienta devine prioritara, iar "pe masura ce gama de optiuni privind produsele si serviciile se va largi tot mai mult, consumatorii vor avea tendinta de a face prioritizari si in functie de o nouav arietate de factori ce tin de experientele personale. Valoarea experientei personale se referala valoarea senzorialagenerataatunci cand oamenii se simt satisfacuti sau trec prin experienta de folosire a unui produs sau serviciu, iar acest concept trece dincolo de sensul traditional al valorii fizice sau monetare", potrivit aceleiasi surse.

De asemenea, siguranta si securitatea devin tot mai importante, anunta acelasi studiu, cu precizarea ca timpul alocat cumparaturilor este in scadere si ca din ce in ce mai multi clienti doresc sa existe posibilitatea ca vanzatorii sa poata raspunde in timp real intrebarilor legate de produse sau servicii.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement