Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Disney, BMW si Microsoft: cele mai autentice branduri din lume

Disney, BMW si Microsoft: cele mai autentice branduri din lume
de la 21 Apr. 2016
Disney, BMW si Microsoft: cele mai autentice branduri din lume Agentia Cohn&Wolfe realizeaza, inca din 2012, studii privind perceptia autenticitatii brandurilor. Anul acesta a fost alcatuit, pentru prima data, topul 100 al celor mai autentice branduri la nivel global.


Topul 100 al brandurilor percepute ca fiind cele mai autentice de catre consumatori a fost realizat pe baza a trei rapoarte anuale. In total, au fost chestionati 12 000 de consumatori, cu referire la 1600 de branduri si 14 industrii internationale.

Ce este autenticitatea si care sunt atributele sale?

Autenticitatea, definita drept "transparenta si onestitate" este asociata, in viziunea consumatorilor, cu 7 atribute specifice. Aceste atribute pot fi grupate in 3 categorii distincte:

Respect - Prima categorie este legata de gestionarea relatiilor interumane. Atributele incluse aici sunt "Tratarea corecta a clientilor" si "Protectia datelor clientilor". In ziua de astazi, respectarea informatiilor private este considerata esentiala de catre clienti in evaluarea unui brand.

Certitudine - cea de-a doua categorie se refera la capacitatea unui brand de a functiona in conformitate cu ceea ce declara. Cele doua atribute incluse sunt "Respectarea promisiunilor" si "Calitatea ridicata".

Transparenta - Un brand perceput ca fiind transparent are urmatoarele atribute: "Comunicare onesta", "Actiuni integre", "Abordare autentica".

Luand in considerare atributele autenticitatii, nu este suprinzator faptul ca Disney este brandul aflat pe primul loc.

BMW, Amazon si Microsoft se situeaza pe urmatoarele 3 locuri. Apple, Intel, Audi, Samsung, adidas si Lego sunt celelalte branduri aflate in Top 10.

Converse si British Airline nu se bucura de aceeasi incredere din partea clientilor, situandu-se pe pozitiile 97 si 98, in ciuda notorietatii. Louis Vuitton, Cartier si l'Oreal ocupa pozitii similare.

Rezultatele acestor studii extinse demonstreaza cresterea importantei autenticitatii pentru modul in care consumatorii evalueaza un brand. Indiferent de industrie, brandurile trebuie sa puna accentul pe modul in care sunt percepute, prin raportarea directa la consumatori.

Sursa: authentic100.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement