Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

GfK aplica inteligenta relationala pentru a construi si monitoriza succesul marcilor

GfK aplica inteligenta relationala pentru a construi si monitoriza succesul marcilor
de la 30 Sep. 2014
GfK aplica inteligenta relationala pentru a construi si monitoriza succesul marcilor Tags: gfkbrand vivointeligenta relationala

GfK a anuntat, astazi, lansarea GfK Brand Vivo, un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala, o metoda validata si precisa de monitorizare a modului in care consumatorii experimenteaza, comunica si relationeaza cu marcile.

Aceasta ne arata cum experientele cu marcile construiesc relatii care influenteaza comportamentul viitor.
 
Noua abordare GfK se bazeaza pe metafore din aria relatiilor interumane, pentru a reflecta evolutia conexiunilor sociale si emotionale pe care consumatorii le au cu marcile. 
 
Astfel, clientii pot identifica si imbunatati relatiile pe care consumatorii le au cu marca lor, concentrandu-se pe tipurile de relatii care au relevanta pentru performanta viitoare a acesteia.
 
Solutia de cercetare exploreaza in profunzime tipurile de relatii si identifica acele oportunitati neexploatate, pentru a converti relatiile puternice cu marca in comportament de cumparare.
 
Potrivit lui Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK, "acele experiente si conexiuni care ajuta la transformarea capitalului inca neexplorat in actiune permit oferirea unei perspective unice si intuitive care sa ofere clientilor nostri oportunitatea sa creasca valoarea marcilor lor si, implicit, cota de piata a acestora". 
 
De asemenea, Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK, a aratat ca "vedem in Brand Vivo un punct de cotitura in evolutia de la monitorizarile conventionale folosite in cercetarea de piata la o noua gandire. 
 
Aceasta reflecta modul in care marcile devin parte integranta a vietii de zi cu zi in contextul actual in care relatiile devin mai profunde in urma interactiunilor consumatorilor atat in lumea digitala cat si in cea fizica".


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement