Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

GfK are o solutie de cercetare pentru companiile din domeniul serviciilor

GfK are o solutie de cercetare pentru companiile din domeniul serviciilor
de la 09 Iul. 2014
GfK are o solutie de cercetare pentru companiile din domeniul serviciilor Tags: gfkgfk echoservicii

Noul instrument, numit GfK Echo, permite transmiterea feedback-ului clientilor in timp real, imbinand informatii legate de tranzactiile derulate de acestia cu cele legate de experienta pe care au avut-o in utilizarea serviciilor.


GfK Echo este o solutie agila de management al experientei de utilizare a clientilor. Potrivit GfK, solutia surprinde feedback-ul acestora in timp real, sintetizeaza evaluarile si le comunica managerilor si angajatilor companiilor, astfel incat acestia sa poata actiona imediat, corectand sau imbunatatind acolo unde este cazul.
 
Noul produs integreaza feedback-ul clientilor, datele referitoare la tranzactii si alte informatii relevante, pentru a oferi o perspectiva completa asupra nivelului de satisfactie al clientilor.
 
Rezultatele sunt transmise prin intermediul unei platforme interactive care pune la dispozitie modalitati de vizualizare a datelor ce permite identificarea tendintelor, trimiterea notificarilor de avertizare si evidentierea rezultatelor de la nivel micro - agentie, magazin, sucursala pana la nivel macro - companie.
 
GfK are o experienta vasta in cercetarea experientelor pe care clientii le au in utilizarea serviciilor.
 
Astfel, pentru analizarea in profunzime a problemelor si solutiilor de imbunatatire identificate de GfK Echo, informatiile pot fi completate printr-un tip special de cercetare care presupune observarea comportamentului in utilizarea serviciilor (User Experience research).
 
GfK ajuta companiile sa-si optimizeze sau sa-si restructureze operatiunile si sa aduca schimbari esentiale in experienta generala de utilizare a serviciilor clientilor lor.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement