Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Operatorii de telefonie inca nu tin pasul cu tehnologia de plata prin dispozitive mobile

Operatorii de telefonie inca nu tin pasul cu tehnologia de plata prin dispozitive mobile
de la 01 Apr. 2014
Operatorii de telefonie inca nu tin pasul cu tehnologia de plata prin dispozitive mobile Tags: platitelefonoperatorieystudiu

Operatorii de telefonie mobila trebuie sa gaseasca solutii pentru preocuparile clientilor intr-o piata fragmentata din punct de vedere tehnologic pentru a fructifica potentialul pietei, asta in conditiile in care serviciile de plati prin dispozitive mobile sunt pregatite pentru noul val de crestere, potrivit studiului EY - Mobile Money: the next wave of growth report.


Chiar daca nileul platilor mobile gestionate de institutiile non bancare este in crestere, procentul de utilizatori de dispozitive mobile care  fac plati cu ajutorul mobilului ramane inca la un nivel scazut.
 
Utilizatorii de servicii mobile de plati reprezentau doar 7% din totalul abonatilor la nivel mondial in 2013.
 
Cu toate acestea, procentul utilizatorilor de servicii mobile de plati este asteptat sa creasca in urmatorii ani, ajungand ca valoare absoluta la mai mult de 450 milioane de utilizatori pana in 2017.
 
De asemenea, conform unui alt studiu EY - Mobile maze consumer study  -  care a sondat opiniile a 6.000 de consumatori din 12 tari, adoptarea serviciilor mobile de plati este inca destul de scazuta iar consumatorii continua sa fie foarte reticenti cu privire la adoptarea acestora.
 
In prezent, peste unul din cinci abonati de telefonie mobila chestionati in cadrul studiului global EY, spun ca folosesc ocazional serviciile de transfer de bani prin mobil sau serviciile mobile de plati, insa peste unul din patru spun ca nu utilizeaza acest tip de serviciu si nici nu au intentia de a o face in viitor.
 
Un aspect pozitiv este faptul ca 22% dintre consumatorii care nu folosesc in prezent aceste servicii spun ca sunt dispusi sa o faca. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement