Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Perceptia europeana: Vinurile romanesti sunt bune, dar trebuie sa fie scumpe pentru a fi cumparate

Perceptia europeana: Vinurile romanesti sunt bune, dar trebuie sa fie scumpe pentru a fi cumparate
de la 18 Nov. 2013
Perceptia europeana: Vinurile romanesti sunt bune, dar trebuie sa fie scumpe pentru a fi cumparate Tags: vinuripremiumirimescufeteasca neagra

Avem vinuri de calitate dar pe care, din pacate, nu stim sa le promovam. Producatorii mici si medii din Romania accepta de obicei, preturi sub nivelul pietei pentru a face vanzare, dar aceasta miscare vine cu un mare minus pentru noi.


Pe segmentul de Premium, consumatorii de elita din strainatate ne vor ocoli, ceea ce ne va afecta nu doar propria afacere, ci chiar renumele vinului romanesc, a declarat secretarul de stat in Ministerul Agriculturii, Achim Irimescu.

“Sper sa iesim mai mult pe pietele internationale cu vinurile de foarte buna calitate, in primul rand cu soiuri romanesti, precum Feteasca Neagra sau Feteasca Regala, iar abia apoi sa ne comparam cu francezii la Pinot Noir sau Merlot. E foarte important ca producatorii care au vinuri foarte bune sa nu alerge cu orice pret dupa piete si sa-si aleaga strategia de pret adecvata”, a spus Achim Irimescu, citat de Agerpres. 

Vorbind de vinurile bulgaresti, oficialul ministerului a spus ca acestea au incercat sa castige piata europeana prin preturi concurentiale, dar au esuat in aceasta tentativa pentru ca au fost percepute ca vinuri slabe calitativ.

“Am la indemana doua exemple in care vinurile bulgaresti de calitate au ales sa intre in Belgia si Japonia pe segmentul de jos al preturilor. S-au adresat insa unor consumatori pretentiosi care atunci cand li se ofera o sticla la doar cativa euro considera ca au de-a face cu un vin prost si-l refuza. De aceea e foarte important cum ne promovam vinurile in strainatate pentru ca nu doar producatorul ar putea avea de pierdut ci si renumele vinurilor romanesti poate sa sufere”, a mai spus Irimescu. 


Pe piata interna vinurile noastre eu o problema uriasa si cu vinurile contrafacute care fura o bucata din cota.
 





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement