Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Producator roman de pantofi ajunge la 9 milioane de euro cifra de afaceri in 2013 si 150.000 de pantofi vanduti

Producator roman de pantofi ajunge la 9 milioane de euro cifra de afaceri in 2013 si 150.000 de pantofi vanduti
de la 10 Mar. 2014
Producator roman de pantofi ajunge la 9 milioane de euro cifra de afaceri in 2013 si 150.000 de pantofi vanduti Tags: denisproducator pantofiana cornea

Producatorul roman de pantofi DENIS a inregistrat in 2013 o cifra de afaceri de 9 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent, cand volumul business-ului s-a situat in jurul valorii de 7,8 milioane de euro.


Anul trecut, DENIS a inaugurat 4 magazine, dintre care 2 au fost deschise in Bucuresti (Why DENIS Man - AfiPalace Cotroceni Mall si Anna Cori &AllShoes– Promenada Mall), a anuntat compania.

La nivelul lui 2013, valoarea investitiilor companiei s-a situat la 5 milioane de euro, banii fiind directionati catre zona de productie si retail.

“Alegem cu mare atentie amplasamentele pentru magazinele noastre, acordam atentie maxima amenajarii unitatilor, investitia pentru un magazin fiind, in medie, de 150.000 de euro, daca includem si stocurile de marfa. Sumele difera, insa, in functie de suprafata”, spune Ana Cornea, manager si actionar al DENIS Romania.

„Cel mai mare buget l-a avut magazinul DENIS din Kiev in care am investit 250.000 euro. Acesta are o suprafata de 150 de metri patrati, cuprinde atat colectia de dama, cat si cea pentru barbati, precum si accesoriile aferente (genti, posete,curele)” completeaza Ana Cornea.

Conform vanzarilor efectuate in decursul anului trecut, cele mai vandute produse au fost pantofii, numarul total de perechi achizitionate de catre clienti fiind de 150.000.

“Un pas fundamental in maturizarea brandului a fost facut prin infiintarea unei noi linii de marochinarie si accesorii”, spune Ana Cornea.

“Investim foarte mult in creatie si tehnologie de ultima ora. Vorbim de aproximativ 15% din cifra de afaceri. Colaboram cu designerul italian Davide Vaccari de mai bine de 5 ani, el fiind cel care si-a pus amprenta pe colectiile celor trei branduri ale companiei, DENIS, Why DENIS si Anna Cori & All Shoes”, completeaza Ana Cornea.

Foto: compania.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement