3 greseli pe care trebuie sa le eviti cand alegi numele unei companii
denumiri dificilenume plictisitoarenume stanjenitoare
Cand te gandesti la numele propriului tau brand, trebuie sa realizezi ca va fi termenul sau structura care te va reprezenta in intreaga lume, iar pentru a face alegerea corecta este recomandat sa inveti din greselile celorlalti antreprenori:
Iata trei greseli pe care trebuie sa le eviti atunci cand alegi numele brandului tau:
1. Evita numele care se pronunta intr-un mod dificil sau chiar confuz
Numele brandurilor greu de pronuntat nu inspira incredere. Gandeste-te cand ai auzit vorbindu-se ultima oara despre lantul de restaurante Au Bon Pain sau despre compania producatoare de pantofi Saucony. Problema este ca cei care vorbesc despre astfel de branduri, in general o fac atunci cand sunt ironici si cand sunt nemultumiti de ceva.
2. Renunta la denumirile care sunt stanjenitor de pronuntat
Este un lucru destul de normal ca numele de branduri care sunt stanjenitoare nu vor fi pronuntate. Asta este cel mai important gand al unui antreprenor: sa-i determine pe clientii sai sa le fie rusine sa repete numele companiei. Un exemplu este chiar cazul companiei Apple. Chiar si cei mai inraiti fani au chicotit si au facut glume proaste cand compania a lansat iPad, care poarta numele unui produs de igiena pentru femei.
3. Renunta la denumiri imposibil de reamintit
Numele lungi si in special cele care contin termeni ambigui, precum "solutii" sau "parteneri" sunt mult prea generali si destul de dificil de reamintit. Mai mult decat atat, consultantii recomanda sa evitam sa numim o companie in functie de serviciile pe care le ofera. De exemplu, daca viitoarea ta firma se va ocupa de solutii integrate de marketing, evita sa o numesti Solutii Integrate de Marketing, ci ofera-i un nume special.