18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF 18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF
de Alexandra Stanescu la 02 Feb. 2017
Urmareste-ne pe Google News
call center asfnumar asfplangeri asf

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a inregistrat, in 2016, prin intermediul call-center-ului sau, un numar total de 18.241 de apeluri telefonice, in crestere cu 28% fata de 2015.

Cele mai multe apeluri (aproape 5.000) au vizat furnizarea de informatii referitoare la situatia pagubitilor si clientilor societatilor Astra Asigurari si Carpatica Asig.
 
ASF dispune, in cadrul Directiei Relatii cu Publicul, Petitii si Educatie Financiara, incepand din 14 iulie 2016, de un nou call-center modern care permite managementul eficient al apelurilor primite din partea consumatorilor. 
 
Persoanele care au apelat numarul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627 au fost directionate catre una dintre cele sapte linii predefinite: asigurari - tasta 1; pensii private - tasta 2; piata de capital - tasta 3; alte informatii - tasta 4; abuz de piata - tasta 5; SAL-Fin - tasta 6 si engleza - tasta 7.
 
Astfel, ASF a putut realiza, pentru prima data, un raport centralizat al apelurilor primite in functie de domeniul de interes al consumatorilor. 
 
Cele mai multe solicitari de informatii au venit pe domeniul asigurarilor (6.835 apeluri), in timp ce cererile de informatii aferente sectorului pensiilor private si al pietei de capital au totalizat 1.156 de apeluri. 
 
ASF a mai primit circa 1.500 de apeluri care vizau alte tipuri de informatii decat cele care urmaresc o anumita piata si 209 apeluri referitoare la entitatea de solutionare alternativa a litigiilor SAL-Fin. 
 
Timpul mediu per convorbire a fost de 3 minute si 20 de secunde, iar 82,1% din apelurile primite au avut un timp de raspuns cuprins intre 0 si 5 minute.
 
Serviciul Relatii cu Publicul a efectuat 1.376 apeluri cu scopul de a facilita accesul rapid al cetatenilor la informatii, determinand clarificari care nu au mai necesitat depunerea de petitii, mai ales in situatiile in care acestea excedeaza competentele ASF.
 
Odata cu punerea in functiune a noului sistem de gestionare a apelurilor, ASF a implementat si un sistem (Net Promoter Score - NPS) care masoara gradul de satisfactie a consumatorilor referitor la informatiile primite de la specialistii care lucreaza in call-center. 
 
In urma centralizarii raspunsurilor la intrebarile NPS  - "ati fost multumit de informatiile oferite, v-au fost de folos?" - 93,3% dintre consumatori s-au declarat satisfacuti cu privire la informatiile primite.
 
Serviciul TelVerde 0800 825 627 oferit de ASF poate fi accesat, de luni pana miercuri, intre orele 10.00 - 17.00; joi, intre orele 10.00 si 18.00, si vineri, intre orele 10.00 si 14.30.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?
Life Style

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?

today24 Apr. 2024
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret

today24 Apr. 2024
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x