4 greseli pe care furnizorul de carduri de credit de abia asteapta sa le faci
greselicarduri de creditcreditclientidobanda
Cardurile de credit sunt produse scumpe, insa extrem de tentante. Cei mai profitabili clienti pentru furnizorii de servicii financiare sunt cei indisciplinati. De aceea va recomandam sa cititi cu foarte mare atentie contractul atunci cand decideti sa semnati pentru astfel de servicii.
Iata care sunt cele patru greseli pe care un furnizor de carduri de credit de abia asteapta sa le faca clientii:
1. Sa rateze plata la timp a ratei. Asta inseamna ca furnizorul va incasa mai multi bani din dobanda si penalizari. In unele contracte exista si mentiunea ca dobanda creste daca utilizatorul cardului nu plateste rata lunara la timp. Unii furnizori verifica si daca clientii isi platesc facturile la utilitati la timp. Orice intarziere poate fi folosita ca motiv de crestere a dobanzii.
2. Sa depaseasca limita maxima a creditului. Unii furnizori de carduri de credit permit o usoara depasire a sumei maxime disponibile. Exista si cazuri in care furnizorul te penalizeaza daca depasesti limita maxima de creditare, chiar si cu o suma mica.
3. Sa aplice pentru servicii pe care in mod normal nu se califica. Furnizorii de carduri de credit le permit de obicei si persoanelor cu un istoric bancar nu foarte bun sa acceseze serviciile oferite. Insa acestia primesc cardul de credit la o dobanda mai mare decat cei cu un istoric bancar bun.
4. Sa nu foloseasca cardul. Unii furnizori ii "amendeaza" pe clienti pentru ca nu folosesc cardul o anumita perioada. Poate fi vorba de sase luni sau mai putin. Nu uitati: furnizorii de servicii financiare nu fac bani daca nu scoateti niciodata cardul din portofel pentru a plati cu el.