Asiguratorii sunt vazuti bine de doar unul din noua clienti

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Asiguratorii sunt vazuti bine de doar unul din noua clienti Asiguratorii sunt vazuti bine de doar unul din noua clienti
de Manager.ro la 04 Apr. 2014
Urmareste-ne pe Google News
clientiasiguratoricompaniicunostinte

Doar unul din noua clienti ai companiilor de asigurari considera ca acestea sunt prietenoase, corecte in relatie, potrivit unui studiu GfK.

“Ambele parti au aceeasi putere, confortabile, gasesc beneficii comune, dar pe de alta parte, relatia este una statica, uneori impovaratoare pentru clienti, greu de iesit din ea, usor plictisitoare”, se arata in studiul GfK.
 
Alti 9% dintre posesorii de asigurari personale spun ca au o relatie intensa de caldura. Acestia percep companiile de asigurari ca fiind un partener confortabil, se simt liberi in relatie, au interactiuni frecvente, o relatie bazata pe incredere, flexibila.
 
Cunostintele ocazionale (9%) si cunostintele trecatoare (8%) reprezinta doua grupe de clienti neimplicati in relatie, mai degraba distanti fata de companiile de asigurari.

 
Nu se simt mai deloc responsabili pentru cum decurg lucrurile, sunt pe punctul de a renunta la furnizor, simt ca doar cealalta parte are de castigat din relatie, nu si ei.
 
In categoria “Fosti prieteni” intra clientii care se simt mintiti, neimportanti pentru companiile de asigurari, au sentimente negative, nu sunt cooperanti, se simt inconfortabil in interactiune si considera intr-o oarecare masura ca nu e alegerea lor ca se afla intr-o astfel de relatie.
 
“Cunostinte enervante” a fost metafora cu care 6% dintre posesorii de asigurari personale au definit relatia cu compania de asigurari.
 
Clientii se considera privati de informatie, intr-o relatie de conflict, vad companiile de asigurari ca fiind reci, ostile, mincinoase, se simt captivi in relatie si inconfortabili.
 
Datele au fost culese online, in intervalul 14-17 martie 2014. Esantionul a fost de 172 de persoane, reprezentativ urban, pentru populatia cu varsta intre 18 si 45 de ani si respecta cotele socio-demografice.
 
 
 
 
 
 
 

Ultimele NOUTATI

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024
3 moduri de a purta costumul de dama
Life Style

3 moduri de a purta costumul de dama

today28 Mar. 2024
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor:
Companii

Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"

today28 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x