Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Banca Transilvania, profit net de 657 milioane de lei


Banca Transilvania, profit net de 657 milioane de lei
de la 15 Nov. 2016
Banca Transilvania, profit net de 657 milioane de lei
Tags: rezultate banca transilvaniaprofit bt

Profitul net obtinut de Banca Transilvania (BT), dupa primele noua luni ale anului, a fost de 657 milioane de lei, in crestere cu 109%, in comparatie cu aceeasi perioada din 2015, iar cel al Grupului Financiar Banca Transilvania de 698 milioane de lei, in scadere cu 70%, dupa includerea fuziunii cu Volksbank.

Veniturile operationale ale Bancii Transilvania au ajuns la 2.125,4 milioane de lei. La nivelul grupului, veniturile operationale au ajuns la 2.240,4 milioane de lei. 
 
Activele bancii sunt de 48,14 miliarde de lei, creditele nete insumeaza 26,4 miliarde lei, iar resursele atrase de la clienti 39 de miliarde de lei.
 
Eficienta operationala BT confirma tendinta inregistrata in primul semestru al acestui an, raportul cost/venit fiind de 40%. Fara efectul tranzactiei Visa Europe, care se ridica la 185 milioane de lei, valoarea indicatorului cost/venit ramane la o valoare confortabila, de 43%.
 
In perioada ianuarie-septembrie 2016, la nivel brut, inainte de inregistrarea scoaterilor in afara bilantului, creditele BT au crescut cu 6,3%, balansat pe toate liniile de afaceri, ceea ce corespunde unei cresteri de 8,2% a bilantului organic al Bancii Transilvania, excluzand portofoliul preluat de la Volksbank.
 
Clientii proveniti de la Volksbank Romania au optat pentru aproape 70.000 de produse BT. 
 
Raportul credite/depozite este de 72% la sfarsitul primelor 9 luni ale anului 2016.
 
Banca Transilvania avea, la 30 septembrie 2016, un portofoliu de 2,74 milioane de carduri, care a generat tranzactii cu aproape 25% mai mari fata de perioada similara a anului precedent. 
 
Cota de piata a bancii privind volumul tranzactiilor cu carduri este de aproape 20%. 
 
BT a inregistrat la 30 septembrie 2016 cheltuieli nete cu ajustari de depreciere si provizioane de 510,1 milioane de lei (incluzand impactul scoaterii in afara bilantului a 1.719 milioane de lei); cea mai mare parte a provizioanelor inregistrate ca si cheltuiala pe parcursul trimestrului III al acestui an sunt preponderent aferente operatiunii de crestere a calitatii activelor si continua abordarea prudenta a bancii in ceea ce priveste gestionarea riscului de credit.
 
Creditele neperformante, cu restante mai mari de 90 de zile, reprezinta 5,55% din totalul portofoliului de credite al BT, o imbunatatire semnificativa fata de 9,75%, la sfarsitul anului 2015.
 
Acoperirea creditelor neperformante cu provizioane aferente si garantii ipotecare este in continuare la un nivel confortabil, de 123,32%, in conformitate cu apetitul de risc al bancii.
 
Solvabilitatea BT, luand in considerare profitul pe cele 9 luni ale anului  2016  este de 19,12% (fara profit 16,91%).
 
Banca Transilvania a acordat aproape 122.000 de credite noi pentru retail, IMM si corporate in primele 9 luni ale anului.
 
Numarul operatiunilor derulate prin banca a crescut cu 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut. 
 
Peste 800.000 de clienti folosesc internet banking BT, iar peste 200.000 folosesc mobile banking;
 
Din septembrie 2016, BT are un concept de brand care reflecta ca este o banca romaneasca aflata intr-o noua etapa de dezvoltare, care sustine spiritul antreprenorial local.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016