Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

BCR reduce folosirea banilor lichizi


BCR reduce folosirea banilor lichizi
de la 07 Ian. 2018
Tags: modernizare bcrsucursale cashless

BCR transforma 28 de sucursale in unitati cashless, adica fara numerar, care vor derula operatiuni in regim electronic, fara casierii. In urma modernizarii, reteaua BCR dispune de 41 de sucursale cashless, iar numarul acestora va creste pana la 125, in acest an.

De asemenea, BCR va deschide, in 2018, sapte sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, in urma unei investitii totale de peste 50 de milioane de euro in urmatorii doi ani.
 
In unitatile cashless, clientii pot derula operatiuni bancare curente gratie celor doua tipuri de echipamente de ultima generatie: MFM - Masini Multifunctionale care permit o gama larga de operatiuni; APT - Ghiseu Automat BCR destinat persoanelor fizice, prin intermediul caruia se pot efectua depuneri de numerar si plati facturi. 
 
"Modernizarea retelei de unitati reprezinta o componenta esentiala a strategiei noastre de retail. Intreaga arhitectura a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agentii cashless, a fost dezvoltata tinand cont de propunerile venite din partea clientilor nostri si in stransa legatura cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. 
 
Prin migrarea completa a operatiunilor curente in numerar inspre masinile electronice multifunctionale, vom putea oferi, in primul rand, o noua experienta in cadrul agentiilor cashless. 
 
Faptul ca BCR a investit in cea mai mare retea din Romania de automate de retrageri de numerar si plati, peste 2.500 de masini, oferind, inca din 2015, gratuitate persoanelor fizice care utilizeaza retragerile de numerar la echipamentele automate, ne confera posibilitatea de a face un pas important in ce inseamna procesul de deservire a clientilor.

Avem o responsabilitate in a pune la dispozitie un management corect al numerarului, deoarece Romania ramane o tara in care predomina operatiunile cash, fara ca acest lucru sa ne impiedice sa fim banca numarul unu in oferirea ambelor servicii cash/non-cash, la nivel national", a declarat Dana Demetrian, vicepresedinte Retail & Private Banking BCR.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor







Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.