Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cata relevanta mai au bancile pentru romani


Cata relevanta mai au bancile pentru romani
de la 15 Sep. 2016
Cata relevanta mai au bancile pentru romani
Tags: relevanta banciromanii si bancile

Compania de consultanta EY a calculat indicele de relevanta bancara, in urma unui sondaj in randul a peste 55.000 de consumatori din 32 de piete din intreaga lume.

Indicele masoara comportamente si atitudini curente si viitoare ale consumatorilor, in scopul realizarii unui scor compozit bazat pe relatia dintre clienti si banci in prezent si in viitor.
 
Concluzia este ca bancile isi pierd din relevanta, in fiecare an, in favoarea altor furnizori de produse financiare usor de accesat si personalizate. 
 
Relevanta bancilor scade ca urmare a schimbarilor rapide in preferintele si asteptarile clientilor, a cresterii produselor IT usor de utilizat, a alternativelor la serviciile bancare traditionale si a scandalurile care au erodat increderea in banci.
 
Indicele de relevanta bancara calculat de EY la nivel global este de 75,1%, iar, in Romania, de 73,4%, al doilea cel mai redus dintre tarile europene cuprinse in studiu, dupa Italia.
 
In Romania, pentru clientii cu varste intre 18 si 34 de ani, bancile sunt si mai putin relevante: 71,8%. 
 
Bancile au mai mica relevanta pentru romanii cu venituri mai mici si devin 100% relevante, pentru cei care castiga peste 100.000 de dolari pe an.
 
Pentru romanii care nu au absolvit liceul, relevanta bancara este de 57,3%, in timp ce pentru cei care au absolvit studii superioare, indicele creste la 77,1%. 
 
Conform EY, bancile din Romania sunt sub asteptarile clientilor in planificarea de viitoare produse si in privinta mix-ului curent de produse detinute. 
 
In viitor, romanii intentioneaza sa cumpere mai putine servicii financiare exclusiv de la banci, fapt pentru care indicele relevantei bancare va continua, probabil, sa scada.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement