Ce banci si asiguratori ne sar in ochi din presa
top aparitii banciasiguratoribcrbrdunicreditmediatrust
Companiile din sectorul bancar au avut cele mai multe aparitii in media in perioada 1 februarie - 30 aprilie 2012, comparativ cu cele din asigurari, arata datele MediaTRUST Romania, furnizor de servicii de monitorizare.
BCR ocupa primul loc, cu un numar total de 10.639 de aparitii, dintre care cele mai multe pe internet, urmata de BRD si de Unicredit Tiriac Bank.
CEC Bank, prezenta in top in perioada anterioara celei curente, a fost inlocuita de ING Bank, care a avut 1.965 de aparitii.
In categoria bancilor, BCR are cel mai mare numar de aparitii media in presa scrisa, internet si social media, iar BRD inregistreaza cele mai multe aparitii la radio si TV.
In ceea ce priveste companiile din asigurari, BCR Asigurari a avut cel mai mare numar de aparitii media, fiind urmata de Omniasig, cu care a incheiat procesul de fuziune la data de 1 mai.
Asiguratorul Ergo este o prezenta noua in top, la fel ca Alico, care a avut 483 de aparitii in perioada amintita.
Primele cinci banci dupa numarul de aparitii media au strans 17.469 de aparitii neutre, 9.057 pozitive si 2.216 negative, in timp ce firmele din asigurari au avut 1.853 aparitii neutre, 922 pozitive si 256 negative.
In noiembrie 2011 – 31 ianuarie 2012, asiguratorii au inregistrat 2.267 aparitii neutre, 1.390 pozitive si 669 negative, iar institutiile bancare 19.267 aparitii neutre, 9.165 pozitive si 3.084 negative.
Rezultatele obtinute de MediaTRUST au fost obtinute din rapoarte ce contin date generale cu privire la materialele care abordeaza subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitara echivalenta) si prezinta tendinte pentru anumite tipuri de media.
In plus, presa include informatii cu privire la tiraj, zona de publicare, numar de cititori si frecventa. Rapoartele contin si listele cu sursele si autorii care trateaza de regula subiectele selectate in intervalul de timp monitorizat.
Materialele folosite la elaborarea raportului au fost evaluate in functie de influenta pe care ar putea-o avea asupra cititorilor, din perspectiva modului in care este conturata imaginea unei companii sau a unui brand.