Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce spune Mastercard Love Index 2017


Ce spune Mastercard Love Index 2017
de la 13 Feb. 2017
Ce spune Mastercard Love Index 2017
Tags: cheltuieli ziua indragostitilorcadouri valentines daymastercard love index

Potrivit studiului anual "Mastercard Love Index", banii nu reprezinta un impediment cand vrei sa creezi un moment special.

Fie ca este vorba despre un mic gest romantic sau despre o surpriza extravaganta pentru persoana iubita, se pare ca, in intrega lume, cumparatorii se simt iubiti, cheltuind mai mult ca oricand pana acum in cea mai romantica zi din an.
 
Studiul anual "Mastercard Love Index", care a analizat platile cu cardul, pe o perioada de 3 ani, arata cum cheltuielile realizate in perioada Zilei Indragostitilor au crescut cu 49%.
 
Si, in timp ce majoritatea cadourilor sunt cumparate personal, dragostea se indreapta tot mai mult catre zona digitala cu o crestere cu 37% a numarului de tranzactii online.
 
Daca inca nu v-ati hotarat asupra unui cadou pentru persoana iubita, nu sunteti singurii. 
 
Datele arata ca majoritatea cumparaturilor pentru Ziua Indragostitilor se intampla pe ultima suta de metri, chiar pe 13 februarie. 
 
In ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzactii au fost realizate cu o zi inainte de Ziua Indragostitilor.
 
Ultimii ani au aratat ca preferintele indragostitilor, in aceasta zi, se indreapta catre restaurante, cheltuielile in aceasta directie crescand cu 102% din 2014.
 
Studiul, care analizeaza comportamentul de achizitie in peste 200 de tari de pe glob, a identificat si alte tendinte ale cumparatorilor.
 
Abordarea personala conteaza poate cel mai mult. In pofida tendintei de crestere a ponderii comertului online, 95% dintre tranzactiile din aceasta perioada se realizeaza personal.

Consumatorii din America Latina au aratat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o crestere de 250%, din 2014 pana in 2016, urmati de cei din Orientul Mijlociu si Africa, unde exista o crestere de 56%.
 
De Ziua Indragostitilor, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere (35%), in crestere cu 50%, in ultimii trei ani. Europenii sunt lideri la cumparaturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% dintre cheltuielile lor de Ziua Indragostitilor fiind facute pe site-urile de comert electronic. 
 
Cea mai mare crestere a cheltuielilor este inregistrata de restaurante, cu 67%, in aceasta perioada, in ultimii trei ani.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.