GFR: Cele mai mari banci din lume, interesate sa finanteze privatizarea CFR Marfa
cfrgfrdeutsche bankbarclays
Topul celor mai mari cinci banci pe plan mondial din punct de vedere al capitalizarii bursiere sunt Industrial & Commercial bank of China (ICBC) (China), China Construction Bank (China), HSBC Holdings (Marea Britanie), Wells Fargo & Co (SUA) si JP Morgan Chase & Co (SUA). Din punct de vedere al valorii activelor, in top cinci intra institutii precum Deutsche Bank, prezenta in Romania, si Barclays (Marea Britanie).
Institutii financiare internationale care se afla in top cinci mondial ar fi interesate de finantarea achizitieii CFR Marfa de catre Grup Feroviar Roman (GFR).
Reprezentantii GFR dezmint informatiile potrivit carora compania ar avea probleme financiare, potrivit unui comunicat remis A
gerpres.
Institutii financiare internationale care se afla in top cinci mondial ar fi interesate de finantarea achizitieii CFR Marfa de catre Grup Feroviar Roman (GFR).
Topul celor mai mari cinci banci pe plan mondial din punct de vedere al capitalizarii bursiere sunt Industrial & Commercial bank of China (ICBC) (China), China Construction Bank (China), HSBC Holdings (Marea Britanie), Wells Fargo & Co (SUA) si JP Morgan Chase & Co (SUA).
Din punct de vedere al valorii activelor, in top cinci intra institutii precum Deutsche Bank, prezenta in Romania, si Barclays (Marea Britanie).
"Precizam ca: I) Nu avem probleme de bonitate, ci, din contra, ne aflam in discutii avansate cu institutii financiare internaţionale care se afla in top 5 mondial, in vederea finantarii pentru CFR Marfa; II) Avem achitate la zi toate impozitele si taxele datorate bugetului de stat, iar GFR-Grampet nu are vreo restrictie impusa asupra conturilor; III) Actionarul principal Gruia Stoica nu face obiectul niciunui dosar penal aflat in derulare; IV) Toate afacerile dezvoltate de GFR-Grampet de-a lungul a 13 ani de crestere continua si solida au fost si sunt facute in deplina transparenta si conform legilor tarii, iar peste 90% din contractele noastre se deruleaza cu operatori privati si nu cu statul roman", se arata in comunicat.
In comunicat se mai arata ca GFR este tinta unui atac coordonat din partea unei grupari de interese economice si mediatice, cu scopul de a anula privatizarea CFR Marfa.
In data de 20 iunie, Grup Feroviar Roman a fost declarata castigatoare a competitiei pentru privatizarea CFR Marfa.
Pretul oferit de GFR este de circa 202 milioane de euro si ar urma sa fie achitat integral.
Foto: Wikipedia.