Grupul Allianz a facut profit pentru ca a crescut preturile la asigurari si nu au fost calamitati
allianzprofitvenituricalamitati
Veniturile totale ale grupului Allianz au crescut cu 6,6 procente, ajungand la 32 miliarde de euro, iar profitul operational s-a marit cu aproximativ 20% atingand cota de 2,8 miliarde de euro, in primele trei luni ale acestui an.
Avand in vedere evolutia cifrelor, grupul se asteapta ca pana la finele anului sa aiba un profit de 9,2 miliarde euro, plus sau minus 500 de milioane euro, a anuntat compania.
Situate la 32 miliarde de euro, veniturile trimestriale ale Allianz au atins cel mai ridicat nivel din istorie, evidentiind o crestere de 6,6 procente fata de valoarea de 30,1 miliarde de euro inregistrata in primul trimestru al anului 2012.
Toate cele trei segmente de afaceri au contribuit la cresterea veniturilor si a profitului operational. Asigurarile generale au beneficiat in majoritatea regiunilor de pe urma cresterii preturilor si a rezultatelor imbunatatite din subscriere si de pe urma lipsei manifestarii unor catastrofe naturale.
Pe segmentul asigurarilor de viata si sanatate, veniturile si profitul au crescut mai ales pe zona asigurarilor de viata în pietele din Franta, Germania si Italia. Segmentul administrarii activelor a continuat evolutia pozitiva, dupa un trimestru cu rezultate excelente si cu un nivel ridicat al intrarilor nete de capital.
Si situatia capitalurilor a ramas la un nivel stabil in perioada de raportare. Rata de solvabilitate agregata a scazut cu 14 puncte procentuale, pana la 183 procente la 31 martie 2013, de la 197 procente la 31 decembrie 2012.