Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Haine noi pentru Banca Transilvania


Haine noi pentru Banca Transilvania
de la 15 Sep. 2016
Haine noi pentru Banca Transilvania
Tags: rebranding banca transilvaniahoria ciorcila

Banca Transilvania are o noua identitate de brand, care exprima ideea de Romania, modernitate, respect si energie, valori cu care BT se identifica.

Este al doilea rebranding din istoria bancii, dupa cel din 2003. Acum, sigla a fost redesenata, iar paleta cromatica - galben, rosu si albastru - reprezinta noul limbaj vizual al Bancii Transilvania.
 
Banca a pastrat, in cadrul identitatii de brand, elementele care i-au adus si pana acum vizibilitate, favorabilitate si simpatie, dar care sunt si usor de recunoscut: scutul - ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zanul, personaj care ofera comunicarii bancii unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii. 
 
Banca Transilvania ramane, ca pozitionare, “Banca Oamenilor Intreprinzatori”, intrucat unul din trei antreprenori care incep o afacere aleg BT. 
 
"Banca Transilvania se afla acum intr-o noua etapa de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflecta foarte bine ceea ce suntem: banca romaneasca si campion local, care sustine cu respect, pasiune si idei noi spiritul antreprenorial romanesc si vise care se transforma in realizari", a declarat Horia Ciorcila, presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania.
 
Proiectul de rebranding a fost realizat impreuna cu Brandient, companie romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand. 
 
Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare atat la nivelul bancii, cat si al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.
 
Povestea brandului Banca Transilvania a inceput acum 22 de ani, in Cluj-Napoca, cu o echipa formata din 13 persoane. 
 
Acum, BT este una dintre cele mai mari banci din Romania, cu activitate organizata pe trei linii de afaceri: corporate, IMM si retail. 
 
Banca Transilvania are 7.300 de angajati si peste 2,2 milioane de clienti. Media de varsta a angajatilor este de 34 de ani, iar, pentru aproximativ 1.600 dintre acestia, BT este primul loc de munca.
 
Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse si servicii, fundatii, competitii sportive, cafenea bancara si pentru evenimente de shopping bancar. 
 
Banca Transilvania se afla in Top 100 cele mai puternice branduri romanesti 2016, pe pozitia 22, in urcare cu 20 de locuri fata de anul trecut. Clasamentul a fost publicat in septembrie a.c. de revista BIZ.
 
Top managementul BT este increzator ca rezultatele financiare foarte bune inregistrate de Banca Transilvania ani la rand au pregatit terenul pentru noi abordari si proiecte de succes la nivelul intregului Grup Financiar, sub semnul noii identitati vizuale.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016