ING se reinventeaza. Ce ar trebui sa stii daca ai cont bancar la ING
ing bankbanci romaniaself service ing
Un nou model operational marca ING Romania va fi implementat in peste 30 de sucursale ale institutiei bancare. In serviciile bancare pe platformele digitale proprii, modelul va fi integrat treptat pe parcursul acestui an. In viitor, banca ING are ca prim obiectiv tranzactia catre un model digital tip self-service.
Acest proiect este special destinat angajatilor care in prezent desfasoara diferite activitati operationale in sediile bancii. Programul de reorientare in cariera a fost special conceput pentru angajati.
O data cu acest program, structura bancii nu este deloc afectata, amprenta teritoriala ramanand fix acceasi. Principalul sau scop este de recreare a fluxului operational. Compania cu peste 150 de sucursale in tara noastra, se reinventeaza de mai mult timp incoace, dorind sa aduca noi beneficii atat angajatilor, cati si clientilor.
„ING se reinventeaza de cativa ani si reinventeaza experienta de banking a clientilor. Din 2014 pana astazi, am investit masiv in tehnologie si inovatie, cu rezultate vizibile in business.. „Pana la finalul acestui an vom reconfigura operatiunile bancare desfasurate in sucursale, folosind preponderent canale digitale – precum
platformele de internet banking sau interfetele disponibile in sucursalele ING - si canale alternative”, spune Michal Szczurek, CEO ING Romania.
Initiativa acestui proiect a venit in urma tranzactiilor facute de clientii ING. Modelul digital bancking reflecta comportamentul acestora. Aproape toate actiunile facute de ei se deruleaza cu ajutorul platformalor digitale din serviciile tranzactionale de baza.
Depunerea clasica la ghiseu nu va mai fi valabila. Banca va transfera aceasta operatiune de la ghiseu in reteaua sa de 600 de ATM-uri. Acest lucru reprezinta un mare avantaj pentru clienti, deoarece le permita sa faca depozite sau retrageri de numerar fara nicio interzictie, 24 din 24 de ore. Practic, nu este nevoie sa fie deschis la banca pentru a face vreo tranzactie, clientul ING, putand oricand sa ia decizii.
Serviciile de colectare a numerarului si instrumentelor de debit de la sediul companiei sunt destinate doar clientilor corporate, care au cont deschis la banca ING.
„Digitalizarea a adus schimbari majore in viata noastra si in business, dar provocarea nu este tehnologica, ci umana, in primul rand. Strategia digitala presupune reinventarea rolurilor pe care le-am creat in companie si suntem pregatiti sa facem toate eforturile pentru a retine si sustine echipa in perioada de tranzitie catre noua arhitectura organizationala”, adaugă CEO-ul ING Romania.
In acest program nu sunt inclusi doar clientii ING, ci si angajatii bancii. Acest program amplu se adreseaza persoanelor care efectueaza activitatile in toate sucursalele. Acest proiect cuprinde indrumare vocationala, consiliere, sesiuni de training si in plus, suport pe tot parcursul anului.
Obiectivul acestui program este de a oferi oportunitati in cadrul companiei, de a le da sansa de a se dezvolta, de a se integra in noi roluri existente in companie si totodata pe intreaga piata a muncii.
Nu este prima data cand ING Romania se reinventeaza. In 2004 a lansat primele servicii automatizate si digitalizate, sub denumirea de Self Bank. Compania este cunoscuta ca una dintre cele care a investit semnificativ in tehnologie si inovatie pentru clientii si angajatii sai.
ING detine in Romania 180 de sucursale.
Are peste un milion de clieti persoane fizice si 1000 de companii mari si chiar multinationale. Modificarile aduse de companie nu par sa ii nemultumeasca deocamdata pe clienti. Cei mai multi dintre ei s-au adaptat foarte usor la noile schimbari. Probabil, se intampla acest lucru, intrucat este in avantajul persoanelor care apeleaza la serviciile bancii.