Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Mastercard devine sponsorul oficial al celei de-a 74-a editii a Festivalului de Film de la Venetia


Mastercard devine sponsorul oficial al celei de-a 74-a editii a Festivalului de Film de la Venetia
de la 31 Iul. 2017
Mastercard a anuntat un nou parteneriat valabil 3 ani cu Festivalul International de Film de la Venetia. Parteneriatul demarat la Biennale Cinema 2017, ce are loc in perioada 30 august-9 septembrie, completeaza lista de parteneriate dintre Mastercard si evenimente de mare anvergura din domeniu, precum Festivalul de la Cannes si Festivalul de la Berlin.

Acesta reprezinta o continuare a calatoriei Mastercard in valorificarea pasiunii publicului pentru film, cu scopul de a crea si oferi experiente de nepretuit, momente unice si surprize pentru partenerii si utilizatorii Mastercard din intreaga lume.
 
Astfel, Mastercard le ofera detinatorilor de carduri din Romania sansa de a participa la Festivalul de Film de la Venetia. In parteneriat cu Banca Transilvania, compania desfasoara in perioada 7-31 iulie 2017 o campanie dedicata clientilor care platesc la POS sau pe internet cu cardul BT Mastercard Gold. 
 
Pentru fiecare cumparatura de minimum 500 de lei inscrierea in campanie este automata. Premiile sunt 3 pachete la Festivalul de Film de la Venetia, care va avea loc in perioada 30 august- 9 septembrie 2017. 
 
Fiecare pachet inseamna cazare pentru 3 zile si doua nopti, experienta pe covorul rosu, vizionare de filme, participarea la un cocktail, tur ghidat in Venetia, hairdressing si make-up, dar si o cina intr-un palat. Fiecare dintre castigatori poate participa la festival insotit. 
 
Constientizand rolul pe care il au pasiunile, Mastercard a publicat recent studiul “Cinema-ul si orasele”, in care a subliniat importanta filmului in dezvoltarea pasiunilor oamenilor. La cercetare au participat locuitori din sapte dintre cele mai mare orase ale lumii, care au oferit informatii despre obiceiurile lor in ceea ce priveste cinematografia si au afirmat ca filmul este cea de-a treia activitate culturala preferata, dupa calatorii si iesirile la masa in oras.
 
In afara de acest parteneriat, a fost lansata si campania Mastercard de la a viziona, la a trai, pe toate canalele sociale, in zona covorului rosu si la terminalele aeroportului din Venetia.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor



Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.