Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pentru asigurari, apasati tasta 1; pentru pensii, apasati tasta 2; pentru piata de capital, apasati tasta 3!


Pentru asigurari, apasati tasta 1; pentru pensii, apasati tasta 2; pentru piata de capital, apasati tasta 3!
de la 18 Iul. 2016
Pentru asigurari, apasati tasta 1; pentru pensii, apasati tasta 2; pentru piata de capital, apasati tasta 3!
Tags: call center asfcall center asiguraricall center pensii

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) are, incepand din 14 iulie 2016, un nou call-center modern care permite gestionarea eficienta a apelurilor primite din partea consumatorilor.

Proiectul face parte din politica ASF de imbunatatire permanenta a relatiei cu beneficiarii de produse si servicii oferite de catre entitatile care activeaza pe piata financiara non-bancara.
 
ASF pune la dispozitia cetatenilor un sistem performant de preluare a solicitarilor telefonice care ofera solutii cu privire la managementul apelurilor si la vizualizarea si generarea rapoartelor de trafic.
 
Acest sistem va optimiza timpul de asteptare al consumatorului, va prioritiza apelul in functie de zona de interes si va oferi un acces facil la informatii.
 
Astfel, persoanele care apeleaza numarul de telefon gratuit TelVerde 0800.825.627 vor fi directionate catre una dintre cele sase linii predefinite: asigurari - tasta 1; pensii - tasta 2; piata de capital - tasta 3; alte informatii - tasta 4; abuz de piata - tasta 5; engleza -  tasta 6.
 
La atingerea numarului maxim de apeluri aferente unei linii, apelantul va fi redirectionat catre liniile libere, in functie de nivelul de competenta al specialistilor care lucreaza in call-center.
 
Daca toti operatorii sunt ocupati, apelantul ramane in asteptare, pana cand unul dintre specialistii, care detin competenta adecvata pentru tipul apelului, devine disponibil. 
 
Daca un cetatean revine cu apel pentru informatii suplimentare legate de o petitie inregistrata anterior, orice operator are posibilitarea transferului/redirectionarii apelului catre operatorul responsabil de petitie.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016