ProCredit Bank stie cum sa-si pastreze clientii IMM
procredit bank romaniaprocreditimmcrediteparteneriate
In cadrul Galei Bancheri de Top, ProCredit Bank a fost rasplatita cu premiul special pentru o rata excelenta de retentie a clientilor IMM.
Acesta este cel de-al doilea premiu din istoria ProCredit Bank Romania, primul fiind acordat dupa ce banca a lansat primul card cu chip din Romania.
Noul premiu este o dovada a relatiilor excelente pe care ProCredit Bank le-a dezvoltat cu clientii IMM si a aprecierii acestora pentru sprijinul acordat in dezvoltarea afacerilor pe care le detin.
ProCredit si-a concentrat activitatea de creditare pe intreprinderile foarte mici, mici si mijlocii, deoarece este convinsa ca aceste afaceri creeaza cel mai mare numar de locuri de munca si au o contributie vitala la dezvoltarea economica a unei tari.
Spre deosebire de alte banci, ProCredit Bank nu promoveaza creditele de consum, dar pune la dispozitia clientilor produse si servicii bancare in mod responsabil, incercand, totodata, sa formeze o cultura a economisirii si parteneriate de durata cu acestia.
ProCredit Bank Romania a fost infiintata in 2002 si reprezinta rezultatul unui parteneriat intre BERD, IFC, Commerzbank, KfW, ProCredit Holding si IPC.