Reader's Digest a desemnat Visa cea mai de incredere marca de carduri de credit in Romania
mostr trusted brandsvisacarduri de credit
Visa Europe a fost desemnata cea mai de incredere marca de carduri de credit in Romania pentru al optulea an consecutiv, in cadrul sondajului Trusted Brands 2013 realizat de revista Reader's Digest.
Visa a fost aleasa cea mai de incredere marca de carduri de credit in 11 tari din Europa, pastrandu-si titlul la nivel european pentru al cincilea an consecutiv.
Visa a fost aleasa cea mai de incredere marca de carduri de credit in 11 din cele 12 tari care au participat la studiu, respectiv in Belgia, Republica Ceha, Finlanda, Franta, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Elvetia.
Cititorii Reader's Digest au avut de ales intre 15 marci in cadrul acestei categorii.
Studiul Trusted Brands este unul dintre cele mai ample sondaje realizate in randul clientilor la nivel european, cu peste 18.000 de participanti din 12 tari.
Principalul obiectiv al sondajului este identificarea marcilor care se bucura de cea mai mare incredere.
Intrebarile pentru participantii la sondajul din acest an s-au concentrat pe ceea ce inseamna increderea pentru consumatori si cine sau ce anume le-ar putea influenta deciziile de cumparare.
Sumele cheltuite pe cardurile Visa reprezinta acum un euro din fiecare 7 cheltuiti in Europa.
In fiecare an, Visa investeste 100 de milioane de euro in tehnologii inovatoare de plati.
Consumatorii au ales Visa drept cea mai de incredere marca de carduri de credit in Europa incepand cu 2009 si, in Romania, in ultimii opt ani.
Datele pentru studiul "Trusted Brands" al Reader's Digest au fost colectate de Wyman & Dillon Limited, intre septembrie si octombrie 2012.