Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Agricover lanseaza AgriTelVerde

Agricover lanseaza AgriTelVerde
de la 12 Mar. 2014
Agricover lanseaza AgriTelVerde Tags: agritelverdeagricovercreditebusinessfermieri

Grupul Agricover lanseaza Serviciului de Asistenta Clienti - AgriTelVerde, dedicat clientilor companiei.


Sunand la numarul de telefon 0800.808.505 sau trimitand un mail la adresa asistenta@agricover.ro, clientii intra in legatura directa cu un operator dedicat, bun cunoscator al specificului activitatii fiecaruia dintre fermieri.
  
„Prin acest serviciu nou, clientii nostri beneficiaza de raspuns prompt la solicitari si solutii personalizate in functie de nevoile fiecaruia. Punem astfel la dispozitia fermierilor expertiza noastra in domeniul agribusiness-ului si intarim, in acelasi timp, relatia cu ei, printr-un dialog permanent, direct ”, a spus Robert Arsene, directorul general al Grupului Agricover.
 
Indiferent daca doresc sa afle informatii legate de serviciile de care beneficiaza in calitate de clienti ai Agricover, sa semnaleze dificultati in derularea vreunui contract sau sa faca sugestii pentru imbunatatirea activitatii Agricover este suficient ca fermierii sa apeleze serviciul, de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 17.00.
 
„Pe de-o parte clientii, care primesc rapid raspuns la solicitarile lor, de cealalta parte noi pentru ca suntem in permanenta la curent cu problemele clientilor, putand sa le oferim astfel solutii inovatoare si servicii tot mai bune. AgriTelVerde este, in final, un nou mecanism prin care Agricover contribuie la cresterea calitatii agribusinessului romanesc tocmai datorita acestei colaborari permanente intre fermieri si specialistii Agricover”, a mai spus Robert Arsene.
 
O echipa intreaga este angrenata pentru a raspunde in cel mai scurt timp posibil solicitarilor primite de la clientii Agricover. Astfel, fiecare intrebare, sugestie sau reclamatie primita de la fermieri este inregistrata si trimisa spre solutionare departamentului abilitat sa o rezolve. Operatorul care primeste solicitarea respectiva urmareste solutionarea ei si transmite raspunsul fermierului.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement