Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Asigurarile de viata aproape ca stagneaza pentru Allianz Tiriac

Asigurarile de viata aproape ca stagneaza pentru Allianz Tiriac
de la 19 Mar. 2014
Asigurarile de viata aproape ca stagneaza pentru Allianz Tiriac Tags: asigurari de viataallianz tiriaccompanieprofit

Allianz-Tiriac a realizat subscrieri de 102,8 milioane de lei, pe segmentul asigurarilor de viata, nivel comparabil cu valoarea din 2012 (102,4 milioane lei).


Structura portofoliului a ramas in continuare una echilibrata, asigurarile traditionale avand o contributie de 49,5% la realizarea veniturilor anuale, in timp ce subscrierile de produse cu componenta investitionala reprezinta 50,5%.
 
In valoare absoluta, veniturile din prime de asigurari traditionale ce ofera randamente investitionale garantate s-au situat la 50,9 milioane de lei in 2013, inregistrand o crestere de aproape 3% comparativ cu anul anterior.
 
Produsele de asigurari de viata cu componenta investitionala au generat venituri anuale de 51,9 milioane de lei, cu un milion de lei sub nivelul inregistrat cu un an inainte.
 
Compania are planuri mari si pentru 2014.
 
„Principiile care stau la baza modelului nostru de business raman neschimbate: abordare prudentiala pe toate clasele de asigurari, in masura sa garanteze stabilitatea financiara, soliditatea si sustenabilitatea afacerilor; consolidarea foarte bunei pozitionari pe care o avem sub aspectul calitatii ofertei noastre de produse si servicii. Vom continua sa facem eforturi pentru a deveni mai accesibili si mai usor de abordat de catre toate categoriile de clienti: de la persoane fizice, la companii mici, mijlocii si mari.
Sub aspectul dimensiunii afacerilor, tinta noastra pentru 2014 este sa ajungem la venituri din prime de peste 950 milioane de lei. Tinand cont de gradul ridicat de volatilitate a pietei, asumarea acestei poiectii are o conditionalitate: sustenabilitatea”, a incheiat Remi Vrignaud, directorul general al companiei.
 
In privinta profitabilitatii, Allianz si-a stabilit drept obiectiv mentinerea tendintei de imbunatatire a profitului operational. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement