Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Asiguratorii sunt vazuti bine de doar unul din noua clienti

Asiguratorii sunt vazuti bine de doar unul din noua clienti
de la 04 Apr. 2014
Asiguratorii sunt vazuti bine de doar unul din noua clienti Tags: clientiasiguratoricompaniicunostinte

Doar unul din noua clienti ai companiilor de asigurari considera ca acestea sunt prietenoase, corecte in relatie, potrivit unui studiu GfK.


“Ambele parti au aceeasi putere, confortabile, gasesc beneficii comune, dar pe de alta parte, relatia este una statica, uneori impovaratoare pentru clienti, greu de iesit din ea, usor plictisitoare”, se arata in studiul GfK.
 
Alti 9% dintre posesorii de asigurari personale spun ca au o relatie intensa de caldura. Acestia percep companiile de asigurari ca fiind un partener confortabil, se simt liberi in relatie, au interactiuni frecvente, o relatie bazata pe incredere, flexibila.
 
Cunostintele ocazionale (9%) si cunostintele trecatoare (8%) reprezinta doua grupe de clienti neimplicati in relatie, mai degraba distanti fata de companiile de asigurari.
 
Nu se simt mai deloc responsabili pentru cum decurg lucrurile, sunt pe punctul de a renunta la furnizor, simt ca doar cealalta parte are de castigat din relatie, nu si ei.
 
In categoria “Fosti prieteni” intra clientii care se simt mintiti, neimportanti pentru companiile de asigurari, au sentimente negative, nu sunt cooperanti, se simt inconfortabil in interactiune si considera intr-o oarecare masura ca nu e alegerea lor ca se afla intr-o astfel de relatie.
 
“Cunostinte enervante” a fost metafora cu care 6% dintre posesorii de asigurari personale au definit relatia cu compania de asigurari.
 
Clientii se considera privati de informatie, intr-o relatie de conflict, vad companiile de asigurari ca fiind reci, ostile, mincinoase, se simt captivi in relatie si inconfortabili.
 
Datele au fost culese online, in intervalul 14-17 martie 2014. Esantionul a fost de 172 de persoane, reprezentativ urban, pentru populatia cu varsta intre 18 si 45 de ani si respecta cotele socio-demografice.
 
 
 
 
 
 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement