BaBeTe, o noua campanie de shopping bancar
campania banca transilvaniaoferte online
Grupul Financiar Banca Transilvania a lansat, ieri, o noua campanie de shopping bancar, BaBeTe, care are loc exclusiv online, pe siteul BT.
Pana pe 9 martie, fiecare zi vine cu reduceri pentru clientii bancii, precum si pentru cei care vor sa lucreze, de acum inainte, cu BT.
Oferta cuprinde produse si servicii integrate, dedicate persoanelor fizice si companiilor: credite, carduri, bratara BT contactless, Internet Banking si Mobile Banking, leasing etc.
Conceptul BaBeTe a fost inspirat de sarbatoarea autohtona Babele.
Conform traditiei, romanii aleg o zi din perioada 1-9 martie pentru a fi "baba" lor si, in functie de cum este vremea in data respectiva, se spune ca asa va fi anul pentru ei.
Prin BaBeTe, banca transforma zilele capricioase ale inceputului de primavara in zile norocoase de shopping bancar.
"Cu BaBeTe, dezvoltam conceptul de shopping bancar, lansat de Banca Transilvania acum trei ani, in premiera pe piata noastra. Ne inspira sarbatori sau anumite subiecte pentru a transforma o parte din oferta bancii in promotii.
Toate campaniile noastre de shopping bancar - Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc si Bank to School - sunt, pentru noi, momente in care incercam sa aducem produsele bancare mult mai aproape de clienti, prin discount-uri si printr-o comunicare mai putin conventionala", a declarat Sergiu Mircea, director de marketing si comunicare al Bancii Transilvania.