Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Banca Romaneasca intra pe piata finantarilor prin factoring cu o oferta promotionala

Banca Romaneasca intra pe piata finantarilor prin factoring cu o oferta promotionala
de la 18 Iul. 2013
Banca Romaneasca intra pe piata finantarilor prin factoring cu o oferta promotionala Tags: banca romaneascafactoringclientidebitoricomisioncompanii

Banca Romaneasca intra pe piata de factoring si anunta lansarea unei oferte promotionale pentru clientii care vor accesa acest produs in perioada 22 iulie-22 octombrie 2013.

Pentru noul produs al bancii, comisionul de factoring va fi zero iar dobanda de finantare si comisionul de acordare vor avea valori promotionale.
 
“Factoringul reprezinta un produs de finantare ideal pentru companii in aceasta perioada de criza. Avantajele pe care factoringul le poate aduce oricarei companii sunt imbunatatirea rapida a lichiditatilor prin finantare la cerere, protectia impotriva riscului de neincasare prin asigurarea creantelor, imbunatatirea indicatorilor bilantieri si crearea unui lant functional intre furnizori si clienti. Lansarea produsului de factoring face parte din strategia noastra pe 2013 si pentru a ne rasplati clientii corporate avem o oferta promotionala la factoringul intern cu recurs in perioada 22 iulie – 22 octombrie 2013”, a declarat Cosmin Calin, Director Executiv Corporatii in Banca Romaneasca.
 
Valoarea limitei de factoring va fi analizata in functie de relatia comerciala ce urmeaza sa fie finantata de banca si de capacitatea de plata a debitorului final, iar maturitatea liniei de factoring este limitata la 12 luni. Banca Romaneasca va finanta maximum 80% din valoarea facturilor cesionate in favoarea sa.
 
Factoringul este un pachet de servicii financiare adaptate la nevoile de capital circulant ale unei companii, generate de afacerile ce presupun comercializarea produselor si/sau prestarea de servicii cu plata la termen in relatiile cu clientii, asigurand lichiditatile necesare si dezvoltarea activitatii companiei.
 
Factoringul intern cu recurs implica administrarea, colectarea, protejarea impotriva riscului de neplata si finantarea de catre banca (factor) a facturilor generate de relatiile comerciale cu clientii (debitori) din Romania ai companiei.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement