Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Banca Romaneasca si Western Union ii premiaza pe clientii care realizeaza transferuri de bani in perioada 16 decembrie 2013 - 31 martie 2014

Banca Romaneasca si Western Union ii premiaza pe clientii care realizeaza transferuri de bani in perioada 16 decembrie 2013 - 31 martie 2014
de la 19 Dec. 2013
Banca Romaneasca si Western Union ii premiaza pe clientii care realizeaza transferuri de bani in perioada 16 decembrie 2013 - 31 martie 2014 Tags: banca romaneascawestern unionclientibanicosturimarele premiu

Banca Romaneasca si Western Union, unul din liderii globali in servicii de plati, anunta lansarea unui program care ii premiaza pe clientii care realizeaza transferuri de bani in orice unitate a bancii in perioada 16 decembrie 2013 - 31 martie 2014.


Astfel, la trei tranzactii efectuate prin Western Union in sucursalele Bancii Romanesti, clientii primesc garantat o cartela telefonica cu un cod de activare a 60 de minute internationale, la care se adauga posibilitatea de a castiga, prin tragere la sorti, marele premiu constand intr-un bilet dus-intors spre orice destinatie din Europa, la alegerea clientului, si bani de buzunar, reprezentand diferenta de bani dintre costul biletului si suma de 2.000 euro. 
 
„Banca Romaneasca isi continua parteneriatul cu Western Union si ii rasplateste pe clientii care trimit sau primesc bani de la cei dragi in perioada 16 decembrie 2013 – 31 martie 2014. In urma cu 17 ani, banca noastra devenea primul agent Western Union din Romania, fiind prima institutie financiara locala care era implicata in servicii de transfer de bani in toata lumea” , a declarat Dan Grigoriu, Director Divizia Produse si Segmente Retail, Banca Romanesca.
 
Conceptul creativ din spatele campaniei, „DA! Poti castiga o excursie si garantat minute internationale”, a fost creat de catre agentia the Syndicate si are in centru ideea de a-i aduce mai aproape pe cei dragi.

Pornind de la pozitionarea Bancii Romanesti – „Vorbim pe limba ta!” agentia a dezvoltat in parteneriat cu Western Union conceptul campaniei, venind astfel in intampinarea nevoilor clientilor de a-i aduce mai aproape pe cei dragi.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement