Banca Transilvania le face cunostinta clientilor cu Livia, robotul care da informatii non-stop prin Facebook Messenger si Skype
liviarobot banca transilvaniabot banca transilvania
Banca Transilvania a lansat robotul Livia, un nou canal de interactiune cu clientii, prin Facebook Messenger si Skype, cu ajutorul caruia pot afla informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BT.
Unic in Romania, chatbot-ul ofera non-stop si gratuit informatii care pana acum puteau fi obtinute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agentii si call center: IBAN-ul si soldul conturilor curente in lei, euro sau dolari; sumele de plata aferente cardurilor de credit; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.
Confidentialitatea informatiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferita de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar sa fie completate la initierea comunicarii cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype.
Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentand o combinatie de sapte cifre care apar in IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regaseste pe extrasul de cont curent, inclusiv in cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalitati: in oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028).
Clientii Bancii Transilvania pot lua legatura cu Livia prin Facebook (like la pagina Livia de la BT - Messenger - Start - Inregistrare din meniul care apare afisat - completare cu codul de identificare financiara - completare cu codul de validare primit pe telefon - adresare intrebare in scris) si prin Skype (se adauga Livia de la BT in lista de contacte - Start - Inregistrare din meniul care apare afisat - completare cu codul de identificare financiara - completare cu codul de validare primit pe telefon - adresare intrebare in scris.
Proiectul robotul Livia a fost initiat si dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing si Comunicare.
Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face inca un pas spre digitalizare, conferind clientilor mobilitate si economie de timp.
Ideea deschide perspective noi in comunicarea cu BT, dar si in educatia financiara prin contributia la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personala a informatiilor si banilor.