Folosind acest tip de carduri, beneficiarii primesc reduceri sau puncte de fidelitate, de fiecare data cand efectueaza tranzactii. Specialistii spun ca noua moda este ca bancile sa negocieze cu mai multi retaileri reduceri pentru clientii lor. Acestia sunt inclusi intr-un program de fidelizare.
Cardurile co-branded pot fi utilizate si pentru a retrage numerar de la ATM-uri, pentru a cumpara produse si servicii de la comerciantii agreati sau pentru efectuarea de plati online. Romanii prefera cardurile co-branded cu supermarketuri sau hipermarketuri, in proportie de 76%, potrivit unui studiu efectuat de MasterCard pe un esantion specific. De asemenea, 39% ar vrea ca banca sa aiba contract cu un magazin de haine si incaltaminte, 24% cu farmacii, 23% cu benzinarii si 14% cu agentii turistice.
Ultimele NOUTATI
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica
Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Peste 50.000 de persoane angajate prin intermediul ANOFM, in primele 3 luni din 2024
OFICIAL! Ce noutati au aparut in legislatia muncii si cum trebuie gestionate de managerii HR
VENITURI incluse in adeverinta pentru pensie, conform Legii nr. 360/2023
Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz
Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor
Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului
Te-ar putea interesa si