Ce banca ofera clientilor solutie de voce biometrica
tatra bankafreespeechnuanceraiffeisen
Tatra banka din Slovacia, parte a grupului Raiffeisen, este prima banca din Europa Centrala care ofera clientilor solutia de voce biometrica de la Nuance. Clientii pot fi autentificati vocal, pe baza conversatiei purtate cu agentul din call center.
Banca a implementat solutia de voce biometrica FreeSpeech dezvoltata de Nuance Communication pentru serviciul sau de relatii cu clientii, tehnologie care ofera o autentificare securizata si automata a identitatii clientilor in timpul conversatiei telefonice cu agentii bancii.
Solutia de voce biometrica FreeSpeech de la Nuance Communications ofera posibilitatea autentificarii clientilor bancii prin vocea lor, facand ca intregul proces sa fie rapid, sigur si confortabil.
Atunci cand apeleaza serviciul de relatii cu clientii al Tatra banka, acestia poarta o discutie naturala de 10 pana la 15 secunde cu agentul pentru a le fi verificata identitatea dupa voce.
In timpul conversatiei, solutia de voce biometrica FreeSpeech compara vocea clientului cu amprenta vocala unica din sistemul Tatra banka si trimite apoi un mesaj agentului cand identitatea clientului a fost verificata.
Astfel, clientii nu mai sunt nevoiti sa aiba asupra lor si sa utilizeze cardul sau token-ul pentru a-si dovedi identitatea. O simpla conversatie cu un agent autentifica in siguranta clientii si permite oferirea rapida si eficienta a serviciului de care acestia au nevoie.
„Tatra banka este prima banca din Europa Centrala care a implementat solutia de voce biometrica. Astfel, oferim clientilor nostri accesul la serviciile noastre bancare printr-un singur instrument de securitate. Cu solutia de voce biometrica am atins, se pare, o contradictie: servicii simple si rapide cu cel mai ridicat nivel posibil de securitate pentru clienti. Am imbunatatit experienta acestora, iar in acelasi timp am crescut securitatea call center-ului nostru printr-un instrument simplu – vocea noastra”, a declarat Igor Vida, CEO si Presedinte al Consiliului de Administratie al Tatra banka.
„In ultimii doi ani, numarul total de clienti din intreaga lume care au reusit cu succes sa–si inregistreze amprentele vocale in call center-urile
companiilor din sistemul bancar, telecom sau alte organizatii a crescut constant si a depasit 100 de milioane. Companiile pot vedea ca autentificarea prin solutia de voce biometrica ofera o interactiune mai naturala, alaturi de un nivel ridicat de securitate, astfel incat experienta generala a clientilor cu care intra in contact este pozitiva”, a declarat Peter Martis, Director Regional pentru Europa Centrala, Nuance Communications (FOTO).